En nu?

Ik heb vandaag een punt bereikt dat mijn verlanglijstje leeg is. Het afgelopen anderhalf jaar heb ik iedere maand een horloge aan kunnen schaffen, vandaag de laatste op mijn verlanglijstje besteld, een Steinhart marine officer, die sinds vandaag te bestellen was. De verzameling bestaat nu uit 15 Steinharts en 6 andere merken, voornamelijk Revue Thommen divers. 2 horlogekisten vol en 1 om de pols.
Wat nu? Ik was net uit gewoonte weer op horloge jacht, maar dacht ineens, waar ben ik eigenlijk mee bezig? Ik zoek naar iets waarvan ik niet eens weet wat ik zoek. Heeft 1 van jullie dit moment gehad? Dat je naar je horlogekisten kijkt en denkt, zo, die is compleet? Zo ja, hoe lang duurde dat moment? Ik vind het eigenlijk wel een prettig gevoel, geen drang, tijd om weer te sparen, mijn maand is voorlopig weer net geen week te lang. Benieuwd hoe lang ik dit volhou en wat komen gaat…

Het moment is gekomen om alles te verkopen en opnieuw te beginnen, of 1 dikke klatser terug kopen :slight_smile:

En nu… hou je geld over :slight_smile:

Vintage :wink:

Een moment van herkenning:)
Ben pas een paar maanden onder behandeling…en mijn verlanglijstje is nog lang niet leeg

Hendrik

Alles verkopen en er 1 Sub voor terug kopen.

Nee, nooit gehad. Ik zou er gewoon van genieten… zo lang het nog duurt :wink:

Heb ik jammer genoeg niet.

Als ik naar de collectie kijk vind ik het altijd weer leuk om een horloge te vinden die in de collectie past.

Maar ik zit nog lang niet op het getal van jouw verzameling 7 a 8 stuks is mijn ideale verzameling en meer gaan het er echt niet worden.

Ik kijk de laatste tijd wel wat eventueel geflipperd kan worden dat is iets wat ik eerst nooit deed, maar wel leuk om pit in de collectie te houden.

Ik zou zeggen geniet tot de volgende brainfart zich aandient want die ga je hier in elk geval wel oplopen!:smiley:

Groeten.

Noel.

Voorlopig kan je ook even wat mooie foto’s van je collectie maken :wink:

Ben erachter gekomen dat twéé echte mooie en één mooie voor vakantie/strand eigenlijk wel voldoende is.
Dat voelt wel lekker eigenlijk.

Hoog tijd om je aan te melden voor het verkoop deel van dit forum :~, ken je dat al?
Kan je beginnen met rouleren…soms draait het uit op flipperen :)-D .

Hey Marco,

Ter inspiratie:

Een paar Steinharts er uit en deze er in.

De MG Terranaut III
Ik vind hem prachtig!

and the beat goes on…

Grt.

Drex

Heb je aandelen van Steinhart? 15 stuks, niet te geloven haha.

Mijn voorkeur gaat uit naar een paar dikke kletsers + een goedkoop vakantie horloge :slight_smile:

een dikke kletser hoef ik niet hoor.

Volgens mij is er sprake van een misverstand :wink:

Ik bedoel een aantal horloges van topmerken, niet het formaat.

Als je verlanglijstje leeg is heb je gewoon niet goed genoeg om je heen gekeken wat er verder nog allemaal te krijgen is :slight_smile:

Ik kijk anders vaak genoeg maardein, te vaak…
Niels ik zal er binnenkort eens een fotootje van maken.
Een Rolex, Iwc, Panerai etc hoeft niet voor mij. Ik ben zeer tevreden met wat ik nu heb(geen aandelen, gewoon goed genoeg voor mij)
Het voelt prettig zo, al ben ik benieuwd voor hoe lang.

Je bent volgens mij wel recordhouder Steinhart denk ik.

ik zou dan eens gaan inventariseren welke horloges geen of te weining draagtijd krijgen en die gaan flipperen…Of meerdere horloges verkopen en er minder horloges voor terugkopen, maar die wel een stapje omhoog zijn

floris Schreef:

Het moment is gekomen om alles te verkopen en
opnieuw te beginnen, of 1 dikke klatser terug
kopen :slight_smile:

• 1