En nu?

Eindelijk zijn ze terug, na een reis van 6 maanden naar het VERENIGD KONINKRIJK.
Mijn twee elektrische Timex horloges. Nu het probleem. Wat moet erop? Ik heb echt geen idee. Geen grapje, de stijl is zo anders dan mijn andere horloges. Help me eens mensen. Niet met ‘likes’ maar met advies! Gewoon leder? bling? Toch een kleur? Zit nu al een uur te rommelen in mijn banden kistje.

5 likes

Bruin leer vindt ik meestal het mooiste op goudkleurig.

4 likes

Die ene heeft dat art deco achtige lila. Dus zat daar ook een beetje over te piekeren.

Donkerrood (leer of siliconen) op die met die paarse ring op de dial en zwart op de bovenste.

1 like

Klinkt gewaagd. Ga zo even kijken of ik die heb en anders van andere horloge af plukken. Genoeg keus sowieso. Dat is misschien juist het probleem

Hoi Bill,

Op de dresswatch van Timex een bruine of zwarte croco met vlindersluiting (heb ik een Pontiac dresser op zitten)

Op die met lila… mooi horloge, daar kan een zwarte racing op, maar ook een siliconen tropical. Maar een groene struisvogel kan natuurlijk ook. Of lekker 70 p0rn0… een goudkleurige Milanese mesh of Bor?

Succes … herken het probleem …
Hahaha Serge

2 likes

Die is nog het lastigste. BOR? RACING? Ik ben een banden barbaar.

1 like

Hoi Bill,

Een bormis een ‘beads of Rice “ en een racing heeft gaten in de band. Google maar eens en kijk of je inspiratie krijgt…
Succes

2 likes

:grimacing:

Heb je een nieuw kunstgebit Drexosaurus?

Groetsels Teun

3 likes

Rood leer met goud is ook ontzettend sexy.

1 like

Is this you? good ol truckdriver.

1 like

Zeer zeker wel

1 like

Good to see you man! :+1:

1 like

‘Bloedhond’ Teun?

Goed dat je terug bent man! Nu beetje rustig blijven. :joy:

2 likes

afbeelding

:sunglasses:
Laten we dit topic niet kapen …

Pfff ik probeer te slapen maar hier in de polder staan de Kreidlers en de Deutzen al warm te draaien voor het boeren protest morgen

1 like

Nou dat is dan maar weer mooi gelukt teun😁

1 like

koffiemetmelkbruin

De dress watch op bruin of zwart croco leder. De ander inderdaad op een racing band met gaten. Krijgen we het resultaat straks nog te zien?

Toch een like Bill, ik kon het niet laten :wink:
Fixoflex past bij beide. @amaris heeft wat in de aanbieding. Ter inspiratie want te smal voor jouw horloges. Bij de eerste een eenvoudig glad leren bandje om de aandacht bij het horloge te houden.

1 like