Een tijdje geleden kreeg ik dit horloge binnen. Ondanks ik dacht dat hij me zou passen zit hij te strak. Ik heb deze van iemand overgenomen en dit is zo’n systeem waarbij je het bandje op maat knipt. Dus verlengen zit er niet in. Ik heb denk ik maar een mm extra nodig. Want hij zit net iets te strak dat het irritant is. Hoe kan ik dit oplossen? Andere vlinder sluiting? Is rubber verantwoord uit te rekken en hoe zou ik dat moeten doen. Ik vindt het jammer als ik hem niet kan dragen. Hij is best apart.
Nieuwe band kopen.
Gewoon even geen frietjes halen deze week.
Edit: maar serieus: ik denk dat een andere band de enige optie is.
Is dit bandje überhaupt te vinden? Hoeft van mij niet niet perse dezelfde te zijn. Horlogebanden.com heeft volgens mij alleen de standaard pasvorm qua bandjes.
Clasp extender misschien?
Als het echt maar een mm is de band misschien in heet water leggen en voorzichtig proberen op te rekken misschien? Geen idee of het werkt, ik roep maar wat.
Aan de andere kant, wat hierboven al wordt geopperd. Een mm ben je zo kwijt als je een paar dagen goed water drinkt en iets meer beweegt dan normaal.
Gevalletje via de dealer bestellen dus…?
Dat hoopte ik ook maar tot zover kreeg ik daar nog geen mm vanaf. Geldt ook voor mijn ‘love handles’ enz
Ik heb hem wel een paar dagen op flinke spanning gezet door hem om een fles te spannen. Maar dat heet water heb ik nog niet geprobeerd. En als dat niet lukt zal ik idd een nieuwe gaan bestellen…thnx!
Thnx
Jawel joh. 1mm heb je eraf voordat de postbode een nieuwe heeft bezorgd ♂
Zie de juiste kleur er niet bij. Klantenservice maar om hulp gevraagd. Nu maar hopen dat hun engels goed genoeg is.
Gentile signor, signora,
Cerco questo cinturino di Momo Design, in Bianco/Verde.
È disponible?
Grazie,
Fra Bill
Misschien (op een onopvallende plek) een gaatje maken met een pons? Dan is er minder materiaal en zit het horloge dus minder strak
Heel misschien, verder geen ervaring met verlengen van rubber bandjes maar wel om ze soepel te krijgen, leg hem eens in warm, kokend water, monteren dan is ie vast genoeg afgekoeld om hem te kunnen dragen, moet nog wel warm zijn.
Misschien dat ie dan net iets beter zal zitten, maar zoals gezegd, geen ervaring met verlengen van dit soort bandjes.
Merci, gratzie, thnx.
No capito, basta, pasta.
Ik probeer wel even eerst het warm water verhaal. 84 euro, auw. Heb ik er niet eens voor betaald🤭
Maar als niet anders kan zal ik hem zeker aanklikken en in den mandje leggen.