En nummer drie is een....16220! :)

Na eerst een 16030 te hebben gekocht en snel weer weggedaan nu een 16220. Toen is deze kocht zat er een gouden plaat op en een turned engine bezel, na een tijdje zoeken een mooie plaat, gloss plaat met T-swiss-T en een gladde bezel. Vanmorgen direct naar Wesselink en Vreeker gereden om het compleet te maken, ik ben blij!

Hierbij de nieuwe aanwinst met de rest van de familie

Gr,

Vncnt

van harte met je nieuwe aanwinst, erg mooi trio (tu)

Fraai…welk jaar is ie?
Heb je ook plaatje van voor de make-over?

Van harte met deze nieuwe aanwinst en mooie set!

Mooi hoor Vincent,je gaat lekker! (tu)

Groet,
Werner

Mijn beste,

Wat een enerverende familie!! en wat een plezant familiegevoel!!
Het behoefd dan ook geen betoog dat deze familieleden zich mogen verheugen in een fameuze draagtijd.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

mooi hoor, vooral dat opgelegde logo

Ik ben dan toch heel benieuwd hoe hij er eerst uit zag?

Ik heb zelf geen foto’s, ik ga de verkoper wel even pm-en

gr,

vncnt

Ik geloof dat jij goed bezig bent! (tu)

Dit zijn de foto’s voor de tranformatie, zeg zelf maar of het een verbetering is

Vrgr,

Vncnt

Ook niet gek.
Maar de zwarte is mooier! :slight_smile:

Groet,
Werner

Hmm, de plaat is wel erg mooi, maar die bezel vind ik beter bij de exlorer passen. Een datejust heeft kartels nodig! :slight_smile:

Zag trouwens gisteren op Heathrow de nieuwe datejust, niet echt een verbetering >X :sunglasses:

Zonde! Het was een Rolex en nu lijkt het een Seiko :slight_smile: Ieder z’n smaak. Voor mij moet een 16220 een stalen kartel bezel hebben en de 16234 een witgouden en toevallig vind ik de zilveren plaat een van de mooiste. Maar ja, wie ben ik…

Gefeliciteerd. Het horloge is echt een prachtig exemplaar geworden. Leuk om te zien hoe hij was en nu is. Heel veel draagplezier.

@Berni.nl: Dat maakt m juist zo mooi, i love Seiko! :slight_smile:

vrgr,

Vincent

ps, de plaat die er op zat was goudkleurig, als hij zilver was had ik er misshien niets aan gedaan, maar ik haat goud

Hey Vince, PATSER!!! :P:D:+

Ook hierzo van harte! Het wordt tijd dat we eens gaan afspreken :~

Gr. Roel

Van harte Vincent…

Een klassieker.

Strak klokkie!

Doe mij die linker maar :stuck_out_tongue: