En toen waren er nog maar 3

Na lang nadenken, wel doen, niet doen, nee toch maar niet… besloten om mijn Pellikaan Timing Custom Edition te verkopen.

Door mijn auto immnuun ziekte verlies ik kracht in mijn rechter- en linkerarm en daardoor worden dus ook mijn polsen smaller etc…, jullie lezen al waar dit naar toe gaat, de Pellikaan met zijn 45mm werd te groot oftewel als ik hem droeg leek het een vlag op een modderschuit.

Voorlopig houd ik het bij deze 3:

Omega Seamaster 300 Quartz(tu)

Nomos Tangomat(tu)(tu)

Dornblueth 99.0:}

Of er in de toekomst vervanging komt voor mijn Pellikaan weet ik nog niet, voorlopig mogen deze 3 mijn pols sieren en blijf ik ze met veel plezier dragen!:smiley:

NicoB)-

Vooral de Dornbluth vind ik echt schitterend. Het is ook de eerste die ik zie op dit forum (tu)

Dornblueth komt inderdaad niet veel voorbij op dit forum…

NicoB)-

Jeetje zeg… Pellikaan heeft overigens nu ook kleinere modellen, mocht t je aanspreken.

Sterkte gewenst met uw ziekte.

Hendrik

Ja, ik zag de Flying Dutchman III in de etalage van AWCO (die zijn tegenwoordig dealer van Pellikaan) liggen, met 40mm een beter formaat.

NicoB)-

Dank je wel Hendrik(tu)

NicoB)-

Die Omega is mijn favoriet.

Heel veel sterkte met deze vervelende ziekte.

Veel sterkte en die Omega vind ik echt super fraai.

Met dit Supertrio kan je het wel een tijdje volhouden toch?
De Omega vind ik top!
Sterkte man…

Prachtige klok, die Omega!
Sterkte Nico

De Omega zit inmiddels in het leer, ik heb er sinds kort een blauw bandje van Hirsch type Runner op zitten, het is een prachtcombi (foto volgt).

En wat mijn gezondheid betreft, ik kan er (hopelijk) oud mee worden en met een single malt en een sigaar ziet het leven er altijd zonniger uit.:smiley:

NicoB)-

rammeldarm Schreef:

En wat mijn gezondheid betreft, ik kan er oud mee
worden en zolang ik nog adem komt het allemaal
goed!:smiley:

Oja en met af en toe een single malt en een sigaar
ziet het leven er altijd zonniger uit.:)-D

NicoB)-

:~