Mooie Eza, ik vind het niet misstaan op die stalen band! Tudor is een merk dat je zeker eens moet passen, het kan een leuke tussenstap zijn naar de duurdere merken. De Ranger bv is een topper als je hem op de pols past. De Heritage Chrono Blue is niet mis, maar ik heb vernomen dat die duur zijn om te servicen, misschien iets om rekening mee te houden.
Natuurlijk als je al in het Rolex stadium zit…
Van Harte Welkom Clem en veel plezier hier. Benieuwd of je door dit forum op ‘the straight and narrow’ blijft richting de Polar of juist door dit forum een totaal andere keus maakt. We gaan het zien!
Gewoon kopen wat je wil. Als je nu kwijlt op een Rolex en er het geld voor beschikbaar hebt zie ik niet in waarom je nog een aantal jaar zou moeten flipperen.
Het leven is te kort om het te verspillen aan horloges die niet 100% je ding zijn.
Welkom Clem! Leuk, je wensenlijstje!
Zelf ben ik van het rustige aankopen en er eerst voor sparen, ook al sta ik straks al meer dan een jaar stil met mijn collectie. Maar ja, ik heb dan ook Calvinistisch DNA.
Zit er nu sterk over na te denken een Tudor Heritage Black Bay 36 te kopen (als tussenstap naar iets duurders). Als het goed is zijn ze bij S&C bezig een exemplaar naar Rotterdam te halen, zodat ik hem kan passen. Iemand ervaring met het horloge?