En voordat je het weet

Hee,

Al enige tijd neus ik rond op dit forum. Anderhalf jaar geleden heb ik een Tissot gekocht en zo langzamerhand ben ik geinteresseerd geraakt in horloges. En toen kwam er de tweede, een Omega en mijn eerste automaat. En voordat je het weet zit je aan nummer 4. Afgelopen zaterdag heb ik de Seiko Samurai ontvangen. Geen onbekende op dit forum.
Dus nu werd het tijd om me aan te melden.
Ik hoop hier nog veel te lezen over en te leren van wat nu toch wel een hobby schijnt te worden.

En zoals bij iedereen op dit forum blijft het verlanglijstje groeien. Misschiend dat deze Oris de volgende wordt.

Allereerst welkom, en gefeliciteerd met je aanwinst, uit ervaring kan ik zeggen dat je hier veel plezier aan gaat beleven. En die Oris mag er ook wezen, je hebt een goede smaak :wink:

Ruud

Welkom op dit forum. Mooie collectie (zo mag je dat wel noemen), hoewel ik de Omega en de Breitling persoonlijk wat aan de drukke kant vind, zijn het allemaal wereldklokjes!

Groeten, Tom V.

Geef maar toe, je bent verslaafd :smiley: Gefeliciteerd!

welkom ! en je hebt ook al een mooie collectie !

welkom , en van harte met je nieuwe aanwinst (tu)

Welkom op dit gezellige forum. Een mooie collectie heb je, stuk voor stuk mooie uurwerken die de hobbykoorts alleen maar aanwakkeren. En mocht de koorts ooit gaan zakken dan ben je hier aan het goede adres om weer koorts te krijgen!

groet,

Bojo

Welkom! En gefeliciteerd met je aanwinst.

Mijn beste,

Welkom op dit fantastische forum, je zult het hier snel naar je zin hebben.
Mooie collectie tot dusverre. Met name de Breitling GTM kan mij erg bekoren, en de Tissot pcr 200 behoort ook tot mijn collectie en ik draag hem nog steeds met veel plezier.

Orologio Signaturis Temporis

welkom WRX,

veel plezier op dit forum, leuke collectie heb je al. Vooral die ORANJE KROKODIL spreekt mij aan!!

Groet Arno.

Allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties.
@ Henrik. Ik moet toegeven, ik ben verslaafd. Is er ook al een forum voor annonieme horlogeverslaafden?

Update m.b.t. de Seiko Samurai die ik afgelopen zaterdag heb ontvangen. Ik draag het horloge nu al een paar dagen en ik moet zeggen dat:
Het horloge heel comfortabel draagt, er erg strak uit ziet rond je pols en het loopt goed op tijd. Tot nu toe dus echt een aanrader.

Die Oris…is erg mooi. Trouwens dat zijn alle klokkies op de pic. tja…het is een mooi…kostbare hobby!