Niet onaardig, maar de 5, 6 en 7 op zijn kop ziet er toch raar uit en lijkt mij behoorlijk wennen
doet mij erg denken aan die omgebouwde zakhorloges naar pols. Marriage watches zeg maar vandaar de MW op de plaat . Voor de rest wel aardig design en het verhaal erachter is wel leuk.
Brrrrr
Ligt daar op die productfoto nou serieus een houten vlinderstrik?
Overigens vind ik 41mm een fail met deze uitstraling. Had dan 38mm moeten zijn. En 890 euro voor een ETA powered kickstarter achtig horloge. Mneu.
Hahhaha. Jezus.
Winding someone up is toch dat je kwaad wordt? Of iets afronden. Niet iets letterlijk opwinden. Dat is wel heel slecht.
Meen je dat? Als je een horloge opwindt zeg je tegenwoordig toch ‘to wind it’ en niet ‘to wind it up’?
Misschien ben ik wel gek.
Niet helemaal mijn ding, en bij het logo moest ik meteen hier aan denken
Nee, je bent niet gek. Maar hier is het een object dat vraagt om opgewonden te worden. En dan kom je op deze zinsconstructie terecht. Maar ik denk dat het vooral humoristisch bedoeld is. En ga ik er in mee
Niet lullig bedoelt hoor maar elke keer als ik het topicnaam in het rijtje voorbij zag komen moest ik hier aan denken:
Ik wordt er niet wild van … zeker niet van die omgekeerde '6" …
Alles is al zo’n beetje geprobeerd, aangepast, afgekeken of gewoon rechtstreeks gejat.
Deze mogen van mij toch wel doorkomen; maar voor dat geld zie ik fraaiere horloges.
Precies. Ik ook.
Ik moest eerder bij de naam aan deze denken;
Okay, Journe, breguet rip off en een lelijk logo.
Kan me niet boeien.
Topic kan dicht