Daar gaan dacht ik, wel speciale batterijtjes in.
Niet zomaar een 1,5 voltje…
IK begreep juist dat er wel een 1.5V in moest,ik heb een 1.5V geprobeerd al was het formaat niet 100% passend zou hij wel moeten zoemen dacht ik,deed echter niets .
Hoop dat je gelijk hebt hahaha
Ze zijn allemaal mooi Jeanot, maar die Lip springt er wel uit. Hopelijk krijg je hem weer aan de praat. Het is een R148 toch? Volgens mij gaat dat wel lukken. Succes ermee!
Ja LIP is ook mooiste , rest gaat ook weer weg maar zal je altijd zien Hidde,degene die ik wil houden is stuk
Dit is inderdaad het juiste uurwerk, het ziet er netjes en schoon uit ,in ieder geval geen vochtschade of zoiets .
Batterij is identiek aan die er nu in zit, toch wel iets anders aan de hand dan een verkeerde batterij vrees ik.
mooi setje inderdaad.
Die Ehr had ik ook bijna gekocht. De verkoper had nog een blauwe Kelton duiker en ik had voor beide samen een prijsvoorstel gedaan, maar daar nam hij geen genoegen mee.
De Delbana vind ik ook wel gaaf.
Er stond nog een stand met bijna uitsluitend Lip onderdelen. Daar lagen tientallen wijzerschalen en uurwerken. Ik dacht ergens in het midden van de zaal.
gekkehuus Schreef:
Zoals gezegd heb ik toch aantal leuke horloges
gekocht , de foto’s:LIP Nautic Sky en een Tissot bumper automaat
Gouden Delbana chrono en delbana handwinder
Lemania handwinder en een Ehr "space view
Tissot automatic en sicura dagdatum
Ja hij had een kistje met wat horloges , heb ereen stuk of 4-5 van hem gekocht, de Kelton heb ik laten liggen, was penanker geval .
Jammer de LIP onderdelen heb ik gemist , wist toen natuurlijk ook nog niet dat deze stuk was maar mocht ik wat nodig hebben voor mijn Nautic Sky dan kan ik daar de volgende keer eens langslopen.
gekkehuus Schreef:
Dit is inderdaad het juiste uurwerk, het ziet er
netjes en schoon uit ,in ieder geval geen
vochtschade of zoiets .Batterij is identiek aan die er nu in zit, toch
wel iets anders aan de hand dan een verkeerde
batterij vrees ik.
Oeps, dan heb ik dit verward met een stemvork. Daar hoort (geloof ik ) een 1,35v batt. in.
Excuses voor de opgewekte blijdschap!
Had al geprobeerd om mijn “electrieke” Lip te openen, maar die heeft de horlogemaker te vast dichtgedraaid. Gelukkig heeft Martijn inmiddels het juiste antwoord.
Oeh, die chrono vind ik t leukste van het stel, maar goed, daar gaat mijn voorkeur ook meestal naar uit
Heugelijk nieuws gehad, mijn batterij was leeg , de LIP leeft !
gekkehuus Schreef:
Heugelijk nieuws gehad, mijn batterij was leeg ,
de LIP leeft !
Dat is nog eens goed nieuws! (tu)
Proficiat (en afgunst ) !