En wat vinden we hier van?

Ik zie hem al een tijdje staan bij verschillende juweliers en ik vroeg me af wat jullie er van vinden. Ik vind ze goed geslaagd, zeker als je kijkt naar de vorige Capeland’s imho:)o…

Wel aardig. Die witte hadden ze alleen met geblauwde wijzers moeten uitbrengen, dan was het veel mooier. Nu een beetje 13 in een dozijn.

Mooi, maar beslist geen wow-factor. B&M vind ik sowieso een leuk merk, maar de (list)prijzen vind ik ze zeker niet waard.

Bert1 Schreef:

Mooi, maar beslist geen wow-factor. B&M vind ik
sowieso een leuk merk, maar de (list)prijzen vind
ik ze zeker niet waard.

Klopt, ze zijn inderdaad erg prijzig, en dan is ie na twee jaar de helft minder waard…

jantje.vlaam Schreef:

Wel aardig. Die witte hadden ze alleen met
geblauwde wijzers moeten uitbrengen, dan was het
veel mooier. Nu een beetje 13 in een dozijn.

Ben het met je eens over die blauwe wijzers, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de blauwe wijzerplaat. Blauw staat horloges vaak goed :slight_smile:

Ja… geblauwde wijzers zouden de witgewijzerplaatte uitvoeringen optisch wel goed doen…

persoonlijk ben ik een liefhebber van Horloges met lichte wijzerplaten, vanwege de afleesbaarheid bij slecht licht… zelfs een haardun secondewijzertje is dan nog goed te volgen…

Toch… vind ik het gewoon mooi… niet te overdadig… elegante kast… daar doet Arie’t voor… :slight_smile:

Erg mooi, vooral die blauwe idd. Niet te opzichtig ook.

Met blauwe wijzerplaat wel mooi, de witte is niet sprekend.

mooieklokjes Schreef:

jantje.vlaam Schreef:


Wel aardig. Die witte hadden ze alleen met
geblauwde wijzers moeten uitbrengen, dan was
het
veel mooier. Nu een beetje 13 in een dozijn.

Ben het met je eens over die blauwe wijzers, maar
mijn voorkeur gaat toch uit naar de blauwe
wijzerplaat. Blauw staat horloges vaak goed :slight_smile:

Daar sluit ik mij graag bij aan; ik heb uitsluitend horloges met blauwe plaat en deze zou goed in de verzameling passen, mooi ding.

Arie Kabaalstra Schreef:

Ja… geblauwde wijzers zouden de
witgewijzerplaatte uitvoeringen optisch wel goed
doen…

persoonlijk ben ik een liefhebber van Horloges met
lichte wijzerplaten, vanwege de afleesbaarheid bij
slecht licht… zelfs een haardun secondewijzertje
is dan nog goed te volgen…

Toch… vind ik het gewoon mooi… niet te
overdadig… elegante kast… daar doet Arie’t
voor… :slight_smile:

eens met de blauwe wijzers op de witte.

maar zelf vind ik donkere wijzerplaat prettig. lume steekt daar voor mij beter op af dan een lichte wijzerplaat.
maar voor kleine prints is idd zwarte tekst op witte ondergrond prettiger.

ik vind em alleen minder herkenbaar als een b&m. net als die transocean: ik zie dr geen breitling in.