De gelukkige bezitter gaat (ook nu hij het horloge
nog niet heeft) nooit zonder minimaal 4 bewakers
de deur uit schat ik.
En als je ooit iemand tegen komen met dit horloge, dan zou ik je aanraden je er zeer positief over te zijn. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren, mocht je de bezitter onbedoeld beledigen.
het zou mij totaal niet verbazen als de intrinsieke waarde ongeveer 25% van de verkoopprijs is, dus reken niet op winst als je de suiker eraf laat halen…
Was het nu de bedoeling de allerduurste horloge te maken of gewoon laten zien waartoe men in staat is? Let maar op: over 14 maanden gewoon een nog duurdere;)
Waarom blijft Hublot toch van die gedrochten
uitkotsen…
Ik denk dat Hublot haar klanten kent.
En dat is het. In Azië lopen ze weg met Hublot. Geen gezicht die grote klokken om die kleine polsjes van de Aziaten. Nog even en dan krijgen ze daar ook smaak en gaat het niet meer om het merkje wat erop staat, maar om de wat erin zit en de historie van het merk, etc. etc.
Zolang er gekken zijn die hiervoor 5 miljoen willen betalen, dan is er een markt voor.
Vandaar dat je het Hublot niet kan kwalijk nemen dat ze hieraan meedoen. De meeste bedrijven proberen toch om zoveel mogelijk winst te maken. De manier waarop ze zoveel mogelijk winst proberen te maken is wel eens betwistbaar …
De doorsnee horlogeliefhebber op dit forum wil wel opvallen met zijn horloge, maar niet op een protserige manier.