En weer een Hamilton

De laatste tijd zat het me niet mee met het snuffelen naar nieuwe aanwinsten. Ik viste in een korte tijd 3 maal achter het net met aanbiedingen van horloges die ik graag wilde hebben. Om het leed te verzachten besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en maar weer eens bij onze buitenlandse vrienden een Hamilton King Scuba te gaan aanschaffen. Op het moment dat mijn paypalrekening gevuld was keek ik nog even op het forum en zag tot mijn verbazing dat forumlid Ypuh zijn Hamilton welke hij net voor mijn neus op marktplaats had weggekaapt na een maand weer weg wilde doen. Snel even een PB gestuurd en over de prijs werden we het snel eens. Ik ben helmaal klaar voor het EK 2008 met die mooie oranje band. Hieronder de fotos en Ypuh nogmaals bedankt.


Hij is mooi! Heeft deze nou opgelegde cijfers? Staan 'm goed.

Van harte met deze 2e Hamilton. (tu)

Andre, Mocht je hem na een maand zat zijn laat het dan even weten.

Great watch, congratulations

groet

Ed

Nou ik denk wel dat dit een blijvertje is. :wink: En inderdaad Jaap-Wim hij heeft opgelegde cijfers. Ik begin een beetje een Hamilton Virus te ontwikkelen geloof ik.

Ruim voor Koninginnedag (of koningsdag, strakjes?) binnengehengeld, perfect! Sportieve klok, dit model. Helemaal aan het andere eind van het spectrum dan je vorige Hamilton, maar net zo sterk.

Nu heb je al twee virussen…!!! :wink:

Ed

Eigenlijk 3 Seiko, Tissot en Hamilton. :smiley:

Tissot wist ik nog niet. Trouwens dat Seiko virus is wel hardnekkig. :wink:

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwste horloge.

Wat een uitblinkend horloge is dit. Een horloge op het scherpst van de schede, een horloge ‘pur sang’.
De mooie wijzerplaat met de fraaie dagaanduiding maken van dit horloge een horloge; voorbeeldig in zijn soort met blijvend gezag.
En tja die oranje lederen band die komt de komende zomer in de ‘Alpen’ natuurlijk bijzonder goed van pas.
Compliment ook voor de heldere foto’s.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Ik blijf gelukkig ook in de Hamilton sferen.

Ben benieuwd of TNT mij kan bekoren de komende weken :).

Veel plezier ermee Dreski!

Ook een mooie Hamilton, dreski.

Wel leuk, een secondewijzer met oranje punt.

Hoi André,

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst. Een grappige combinatie, zowel qua kleuren als qua stijlen. De kast en bezel heeft een duiker uitstraling, terwijl de wijzerplaat elementen van een Alpha (;)) Day-Date heeft.
Heeft hij, gezien de 24 uurs verdeling, ook een GMT functie?

Veel plezier ermee, en niet te snel weer inruilen hè?

Groeten,

Martin

Wàt, geen Alpha infectietje? :smiley:

Zal het wel op gang helpen, wacht maar tot hij straks mijn nieuwe Alpha ziet.

Ed

Nee hij heeft geen GMT functie hoor. En waarom begint iedereen nu weer over Alpha? Ik heb nog een beetje geld over en straks gaat het weer jeuken. :smiley:

De vraag was gewoon of je van je Alpha virus af was … niet dus!
Alpha is meer een verslaving, kom je nooit meer vanaf.

Gefeliciteerd met de Hamilton, dreski.

Dit forum moet eigenlijk een grote banner hebben met de tekst:

“Dit forum is schadelijk voor de gezondheid (van de portemonnee)!”

Al die virussen, niet gezond meer:).

Groeten, Tom Vreeken.

Dreski heeft mij in ieder geval geinfecteerd door pre-views te geven van de Jazzmaster Viewmatic. Krap weg 2 maand later zit ik al op de postbode te wachten en heb ik mijn eerste aan en verkoop al gedaan via dit forum ;(!

Jullie hebben makkelijk praat, ik moet door mijn vroegtijdige verslaving +/- 20 jaar langer deze straf ondergaan: “What’s more to come!?”

Hi Ypuh,

Ik heb geen medelijden hoor.:smiley: Ik heb op mijn 15e mijn eerste ‘dure’ horloge gekocht. Overgenomen van een vriendje wiens vader Juwelier is. Een prachtige Pulsar, analoog met zonnecel wijzerplaat (toen al, zo’n 20 jr geleden), voor zo’n 300 gulden. En mijn droom was de Lasalle’s die ik in de winkel zag liggen met een prijskaartjes die voor mij onbereikbaar waren.

Grappig dat ik er pas veel later achterkwam dat zowel pulsar als lasalle Seiko merken waren.

Groeten,

Martin

Dit zijn en blijven toch mooie horloges, hoe vaak je ze ook ziet! (tu) Veel plezier ermee, Dreski!! (tu)