En weer een nieuwe Chinees! (plaatjes, plaatjes)

Óók goed:):):slight_smile:

Nie Hao,

Ik vind hem ook leuk. Hij stond gepland voor twee weken terug, ik was toen in Beijing vanwege mijn werk. In twee dagen tijd welgeteld 1 winkel gevonden die het merk voerde. Helaas hadden ze alleen de nieuwere modellen maar niet deze. (Ook veel neppers gezien zoals IWC’s, Rolexen, Omega’s etc. Elk merk was te krijgen!)

Aangezien ik hem dus nog niet heb volg ik maar de ‘MartinB’ route, bestellen en zelf ophalen in de polder. (Of staat de prijs van 175,- niet in verhouding tot de kwaliteit?)

Mvg.
Okki

Ik vind hem zeker het geld waard. De uurwerk kwaliteit is prima. Enige klacht die ik wel eens heb gehoord is over de veertjes die de pushers vast houden. Wel zou ik er rekening mee houden dat dit géén toolwatch is. (zwemmen, klussen, sporten, etc.)

Groeten,

Martin

Wat is eigenlijk de afmeting van het horloge?

Okki

't Is een 37mm met 18mm band

Die band staat m prachtig.
ik ga vandaag ook maar eens op zoek naar iets moois en donkerbruins.
:slight_smile:

Als je eens wat echt Crea plaatjes wil zien van dit horloge, moet je eens hier
http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=149122
kijken.

Groeten,

Martin

Erg mooi horloge Martin! Bij de eerdere inkoopactie wist ik me nog te beheersen, met als smoes de ietwat bescheiden afmeting (je moet toch iets verzinnen om het impulsieve aankoopvirus te kunnen beheersen??) Jouw foto’s en die op WuS bewijzen weer hoe mooi deze Seagull is, zeker met leren bandje!
Bedankt voor de link en veel plezier ermee.

Graag gedaan :slight_smile:

Ehrr, ik dacht dat er zelfs een te koop was, hier op dit forum, zie 'm zo snel ff niet.

Of heeft/had Henrik er nog een, nee dat was de inkoop van dit jaar

Effe melden dat ik sinds kort ook in het bezit ben van de Seagull 1963. Ik vond hem al leuk op foto’s, maar om de pols (mijn pols) is ie nog leuker. Besteld en afgehaald zoals MartinB. Een makkie. Ik heb de versie met glazen achterkant en kreeg de gegraveerde deksel erbij geleverd.
Op zoek naar een ander bandje kwam ik erachter dat de lugs 17mm zijn en niet 18 zoals ergens vermeld in deze post.

Mvg.
Okki

Echt? Ik heb er 18mm leer op zitten, en heb niet moet ‘persen’…

Groeten,

Martin