En weer een Seiko 7005 gered. De tweede deze week!

Niet zo’n speciale als de 7005 met de blauwe wijzerplaat, maar deze voldoet ook. Richard heeft zich weer uitgesloofd en er iets prachtigs van gemaakt. De duikring komt van Rob. Enfin, de foto zegt genoeg.

Fijn weekend!

Menno

1 like

Nou Menno deze mag er ook zijn hoor!!!
Gefeliciteerd en veel draag plezier gewenst :wink:

mvg, Frans

Dit zijn doelen waar ik graag mijn voorraad vintage onderdelen voor aanspreek…

robbie409 Schreef:

Dit zijn doelen waar ik graag mijn voorraad
vintage onderdelen voor aanspreek…

Waarvoor nogmaals mijn dank!!!

mvg, Frans

+1!!

Menno

Schitterend!! X(X(

Paul G. Schreef:

Schitterend!! X(X(

Mijn beste,

Dat kan beter:

(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(((X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(((X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(((X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(((X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Wederom een fraai exemplaar(tu)

Valt niets meer aan toe te voegen!!!

Gr,

Ron.

Prachtig Menno (tu)