Vorige week zag ik in V&A weer een advertentie van Ko langskomen. Hij had deze keer een baseball handschoen gevonden en was er bandjes van aan het maken.
Ik heb zelf nogal kleine polsen (6.5") en standaard straps passen mij niet goed. Ik heb voor een aantal horloges custom straps laten maken van de voor mij ideale lengte 70/105. Ko bleek nog een reepje leer over te hebben en heeft voor mij een mooi bandje inelkaar geknutseld. Vanmiddag lag ie op de mat.
In eerste instantie wou ik hem als casual bandje voor m’n Monaco gebruiken, maar na een blik in m’n koffer lag er een horloge dat harder aan het schreeuwen was om een bandje. De RAF eraf, Ko erop en dit is het resultaat.
Ik moet zeggen dat het bandje zich qua comfort kan meten met custom bandjes van 100+ dollar. Wat zit ie lekker. Thanks Ko, vakwerk!
Bedankt voor de reacties.
De twee laatste bandjes van de handschoenen gaan vandaag op de post.
Nu op zoek naar handschoenen! Dat leer is oersterk en toch heel soepel. Wel iets lastiger banden van te maken dan een stuk nieuw leer. Je bent beperkt door de afmetingen en de teksten die je mooi wilt laten zien. Maar wel leuk om te doen.