... en weer eentje waar niemand op bood

… en daardoor voor heel weinig naar me opgestuurd wordt.

Het wordt langzamerhand een sport om zo goedkoop mogelijk een leuke duiker te scoren.

Menno

Ik kan wel snappen waarom er niet op geboden is…zo mooi is hij nou ook weer niet…

V3T3RAN Schreef:

Ik kan wel snappen waarom er niet op geboden
is…zo mooi is hij nou ook weer niet…

snachts wel denk ik, tenminste als de lume het nog doet.

V3T3RAN Schreef:

Spuit 11

Tom Koerts Schreef:

V3T3RAN Schreef:

Spuit 11

Dan maar spuit 11. Maar duikers vind ik per definitie geen mooi horloge…die ringetjes heb ik onderhand wel weer gezien…allemaal rolex klonen of seiko bonken…vroeger toen ik klein was had ik ook een duiker…:slight_smile:

Nou ik vind 'm wel cool vet om maar eens een eerder op dit forum aangehaald kind aan te halen :smiley:
Toch knap dat je zo veel verschillend uitgevoerde duikerts hebt.
Ik wens je in ieder geval veel kijk/draag plezier!!!

mvg, Frans

Leuk hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind het ook geen mooi horloge, maar als je hem wel leuk vind, is het altijd leuk hem voor weinig te kunnen kopen.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en geniet ervan!!!

Ik vind dit best een leuke klok. Misschien de moeite waard om op te laten knappen?

Ja, ik vind hem ook wel bijzonder, en dan bedoel ik dus (echt) niet bijzonder lelijk. (:P)

Hij kostte bijna niets, altijd interessant voor een oud horloge. Ten tweede heb ik ze wel veel duurder gezien en zo kan 'ie er dus uitzien.

En tja, dat het niet ieders smaak is, is maar goed ook! Zolang smaakverschil niet als een waarde-oordeel wordt gepost op het forum, is er toch niets aan de hand!
Menno

Mooie aanwinst Menno !(tu)

Typisch jaren vijftig design.

Plaat en wijzers doen me een beetje denken aan deze uit mijn verzameling:

Bovenstaande heeft een FE werkje (France Ebauches) en heb ik voor een prikje bij een oude Franse uurwerkmaker gekocht met een “wijs” advies: tenez en soin, ils sont incassables" (vrij vertaald: draag er zorg voor, ze zijn onverwoestbaar). Misschien wat overdreven enthousiast, maar dit zijn voorbeelden van de echte “volks-horloges” met een hoge tijds-geest waarde. Een prima horloge dus…

Met bewonderende groeten,

Morse.

Mijn beste,

Proficiat met dit horloge welke voor jou ongetwijfeld, verborgen talenten onder het deksel heeft.
Chapeau (tu)

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik vind dit allemaal mooie en vooral sfeervolle horloges(tu)(tu)

Die wijzers en zwarte wijzerplaat hebben ook wel weer wat weg van deze uit mijn verzameling :~

– moved topic –

Leuk hoor! Heb deze volgens mij ook voorbij zien komen… 35 mm of zo?

Loopt het horloge?

Of 'tie loopt weet ik nog niet. Ik heb wel vaker meegemaak dat de verkoper me bezwoer dat het horloge het wel deed. Dus niet. Maar gelukkig is er tot nu toe altijd nog een mouw aan te passen.
Menno