En weer terug in het nest (Rikketik-aawinst)

Vandaag toch even weer de Rikketik bezocht, lag weer veel leuk spul en ik had toevallig voor mijn andere hobby (zie foto), een klein kniptangetje nodig.
Tot ik bij Ruud van Clockwise een kijkje nam, had hij iets liggen waar ik stiekem al een tijdje naar op zoek was: Een 2002 Aerospace, met blauwe plaat, NL-geleverd en titaan band.
Prijs waren we heel snel uit en gelukkig had Ruud een pinautomaat, dus hierbij weer terug: mijn allereerste Breitling Aerospace, degene die ik als eerste dure horloge kocht! :smiley:

Pics van je breitling?

Foto is wat groot, maar als je naar rechts bovenin kijkt dan zie je hem. :slight_smile:

Edit: zal hem even uploaden naar mijnalbum

Mooi hoor, gefeliciteerd. Tangetje ook nog gescoord?

Mooie klok, Rob! (tu)

Gefeliciteerd!!

Zie hem nu pas. Gaaf, gefeliciteerd!

Mooie aanwinst, gefeliciteerd.

Zeker! Ik kan weer aan mijn bouwpakket verder, toch makkelijk een beurs met gereedschap die niet alleen voor horloges is geschikt :smiley:

Henkjan91 Schreef:

Zie hem nu pas. Gaaf, gefeliciteerd!

Henkjan,

als je nu ook nog vermeld in je handtekening welke horloges op je wenslijst staan, ben je wellicht de eerste hier met een beeldvullende sig…

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst (tu)
Geef mij dan de Ford mustang :)o

Schamele eer…

Vind je het too much?

Henkjan91 Schreef:

Schamele eer…

Vind je het too much?

Yes.

De beheerder van het forum overigens ook:

1. Onderschrift / Handtekening
    a. Onderschriften mogen maximaal bestaan uit 5 regels tekst.

Hahaha, hij staat al casco in elkaar, van de week even spuiten op mijn werk, dan pas komt het echte werk, reken op een kleine 100-150 uur voordat dit model in elkaar staat :wink:

Dank je, en jij ook met je PO, had je al foto’s?