Endlink probleempje

Beste forumgenoten,
Zojuist horloge van servicebeurt teruggekregen. Alpina extreme diver. Gelijk nieuwe springbars op band laten zetten. Nu merk ik echter dat er heel veel speling zit in de endlinks, zie foto’s. Enig idee hoe dit op te lossen? Dank alvast voor het meedenken mvg Mark

Het lijkt er op dat er dunnere springbars gebruikt zijn.

6 likes

:point_up:t2:

Dikkere pinnen erin en hij zit weer goed.

5 likes

We have a winner!

2 likes

Dank voor snelle reacties, iemand nog een adres voor dikke megavette springbars :sunglasses:

Cousins UK!

Of even terug naar het adres van de servicebeurt. Ik vind dat je ze de kans moet geven om hun blunder te herstellen. :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

eens

1 like

Helder, was net weer blij dat ie terug was :disappointed_relieved:

Zou hem inderdaad even terugbrengen. Misschien hebben ze ze wel gewoon liggen joh. En is het een kwestie van een paar minuten :wink:

1 like

Inderdaad teruggaan. En wat mij betreft mag je ze best vertellen dat ze totaal geen oog hebben voor details.
Zo kan je dit toch niet meegeven :roll_eyes:

2 likes

Uhrband24 is ook een aanrader: https://www.uhrband24.com/federstege-und-anstoschrauben-fuer-uhrenarmbaender?p=1

Dat zijn fijne kwaliteit Zwitserse bandpennen met een randje, net als die Rolex en Omega gebruiken :ok_hand:t2:

1 like

Snap ik

Binnen vd reparateur, fits like a glove :sunglasses:

5 likes

Netjes opgelost maar eerlijk gezegd toch ongelooflijk dat ze je in eerste instantie het horloge zo afleverde.
Totaal geen oog voor detail.
Ik hoop dat ie zijn ogen bij het service van je horloge wel beter open had :joy:

1 like

Geloof het wel, loopt als n zonnetje. Is overigens bekende partij, ook op t forum. Geen charlatan of zo.

Ach, vergissen is menselijk toch? Fijn dat het netjes opgelost is!

1 like