Enicar Ocean pearl dokter nodig

Beste HF’er,

Mijn Enicar Ocean Pearl was van pols op de grond gevallen en glas is kapot.
Wie heb deze glas op voorraad en kan plaatsen en horloge nakijken.
Het horloge loopt nog goed en geen afwijkingen.
Merk: Enicar Ocean Pearl '70s
Diameterkast: 35mm
Cal.167
Gr,
Tim

af7a8e2fc1ebfcfaa304d3a5f270e7989196c095
696a8c7f61ea9794dd5719f70eac76ec707dd86c

Wow, nu zie je pas hoe dik die markers zijn. Mooi hoor.

Wat scherpe foto.
Niemand hier die de glas heb en service beurtje kan geven.
Gr,
Tim

Zo te zien hebben de indices op 11 en 1 uur ook een oplawaai gekregen bij de val, dat zal ook gerepareerd moeten worden. Het glas lijkt mij eigenlijk gewoon een universeel spanring glas, dat kan elke horlogemaker vervangen.

1 like

Misschien heeft @Inca tijd om je te helpen.:slightly_smiling_face:

Zonde van die val. Het is een prachtig horloge. Ik heb er bijna zo een gekocht hier op het forum kort geleden.

Succes!:slightly_smiling_face::+1:

Hij is mooi en afwijking -4 sec/24uur.
Service historie is onbekend.
Ik ben verlief op deze en komen zeker nog meer Enicar aan.

Laat hem maar even een pb sturen.

2 likes

Dank je wel Fenno! :slightly_smiling_face:

Je leest het @Bibo ! Neem contact met @Inca op. Succes! :+1:

1 like

Oke,
Dank u.

1 like

Mag opsloot, glas en dokter al gevonden.
Met dank aan Klokkengek en Inca.
Gr,
Tim

1 like

Beste, ik heb al enige tijd een Enicar Ocean Pearl rond liggen met wat mankementen en een kapot glaasje. Nu ben ik al een lange tijd aan het zoeken naar het glaasje op het internet, maar kan tevergeefs nergens het exacte glaasje vinden. Totdat ik vandaag bedacht me maar eens te registreren op dit forum en deze topic tegen kwam.
Ik zit dus met exact hetzelfde probleem als @Bibo. Nou ben ik dus nieuw en kan ik nog geen pb versturen naar @Inca. Heeft iemand nog toevallig een glaasje liggen of weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden, dan hoor ik het maar al te graag.

Gr. Aäron W.

Ik heb nog een gouden ocean Pearl liggen met facet geslepen glas. Ben er een beetje op uit gekeken. Heb hem nog nooit geopend. Mocht je intresse hebben voor de onderdelen etc. Stuur mij even een pb. Dan kunnen we kijken of de horloges overeen komen. En de onderdelen te gebruiken zijn. Die van mij is uit 70-79.

Refnr : 167-01-32

1 like