Enicar triple tate moonphase

Luitjes

ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar geworden van een enicar triple date moonphase watch.

Lees eigenaar want ik heb hem gekocht via Ebay van iemand uit Singapore en inmiddels betaald.

Of Ik ook de trotse bezitter wordt is dus nog even de vraag.

Ik moet wel zeggen dat de wijzerplaat er niet uit ziet en ik aan de foto’s nog niet kan zien of de centrale secondeas niet gebroken is.

De verkoper vertelde op Ebay dat het een Enicar horloge is ,Automaat echter op de rotor staat Westbury watch CO.

Wie weet raad.
Is de rotor niet orgineel of is dit normaal.
In de horlogekas staat weer wel de naam Enicar

Groet
Arie

Volgens mij klopt er iets niet als er op de rotor ‘Westbury Watch Co’ staat. Meneer Racine maakte zijn uurwerkjes namelijk in eigen beheer.
Heb je foto’s?
Ik wist niet dat Enicar ook een triple date moonphase watch heeft gemaakt. Maar dat ik dat niet weet, wil uiteraard niets zeggen.

Overigens ben ik zelf op dit moment ook in blijde verwachting van een Enicar (m’n tweede). Woensdag of donderdag zal-ie wel arriveren.

het is in ieder geval een Felsa uurwerkje; normaal gesproken zou het dan wel met Enicar gesigneerd zijn geweest, zoals deze:
http://www.heuerboy.com/enicar.htm
maar ja, wellicht is er ooit de rotor overgezet; lijkt me niet zo’n groot probleem; die wijzerplaat is wat lastiger (denk ik), meestal zijn redialers niet zo dol op het speciaal maken van die firma-logo’s (of het wordt nog duurder…).
Voor de rest lijkt het me een leuk projekt! :wink:

Groet,
Paul

Nou Paul

Het is weer niet te geloven je hebt jezelf weer overtroffen.

Plukt zo mijn horloge van Ebay.

Heb je hem ook gevolgd.

Ik had al zo’n idee dat er iets niet klopte
bedankt voor je voorbeeld foto’s die zal ik hard nodig hebben om wijzers te zoeken
vooral de wijzer van de dagaanduiding zal wel een probleem worden.

Groet
Arie