Enkel te koop: IWC Ingenieur zwart

Niet meer verwacht naar vorige verkoop topic van dit horloge. Veel gedragen en besloten dat het een blijver wordt! Waarom dan toch te koop… Er staat, ga niet zeggen wat :stuck_out_tongue_winking_eye:, ergens mijn ultieme Grail te koop, dus mag deze (kortst in bezit dus nu nog minste emotie erbij) vertrekken om funds te vergaren. Dit horloge komt op zeker nog terug als eerste na mijn Grail. Staat dus ook enkel te koop zolang mijn Grail ngo verkrijgbaar is, anders blijft deze naar volle tevredenheid! Is echt meest comfortabele horloge dat ik bezit, tool doch chique uitstraling en de Ingenieur in de kleurstelling waarin hij origineel ook is uitgebracht.

Alleen te koop!

Merk en model: IWC Ingenieur
Diameter: 40mm
Leeftijd: december 2023 (verkocht 25 april 2025)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 25 april 2025
Factuur en/of certificaat: Alles compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, watchroll, kussentje en verwisseltool
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk, al heeft afhalen sterke voorkeur ivm waarde
Conditie (krassen, werking etc): 95/100 enkel lichte swirls en veegjes (kan makkelijk weggepoetst worden of beter gedragen zoals hij is, stoort zeker niet)
Soort uurwerk en kaliber: IWC-manufactured 32111 calibre 120h power reserve
Vaste prijs: €9000,- :scream::see_no_evil:
(het horloge heeft me aantoonbaar €9790,- gekost, dus voor 30 minuten dragen in tuin en auto geef ik al aardige korting lijkt me, dus verwacht geen wonderen nog van de prijs)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

32 likes

Wel wat aandacht, maar nog geen doorpakker. Niet eens met de prijs, laat het weten? Wie weet komen we eruit… En lukt het ons beiden onze Grail te bemachtigen(goud rekening met nu al €800,- verlies van mijn kant :see_no_evil:). En de prijs die dus al zeer scherp is! Owja en nog 6,5 jaar garantie :scream::heart_eyes:

Wat posts van mensen die vele mooiere foto’s maken van hetzelfde horloge (en één met blauwe plaat, maar kast en band zijn hetzelfde).

2 likes