Niet verwacht dit horloge ooit te koop aan te bieden, dit is mijn enige rebuy ooit geweest omdat hij zo mooi is . Echter maak ik nu kans op een echte Grail te bemachtigen waardoor ik keuzes moest maken… Wie weet ooit we rebuy… Maar voor nu voor de liefhebber van de mooiste Seamaster tot op heden (ja heb alle nieuwe ook gezien, gepast, etcetera. Het is een overcomplete set met stalen band, rubberen band, beiden origineel Omega en de stalen band voorzien van snelverzet. De mesh band is afkomstig van Staib en kost rond de €175,-, naar verluidt is Staib de banden maker van de originele Omega mesh band, wat ik kan bevestigen qua kwaliteit. Sterker deze band is robuuster en heeft een mega platte sluiting! In de vraagprijs is rekening gehouden met eventuele opmaak van de schade wat om en nabij de €250,- zou kosten. Als mijn Grail verkocht zou zijn voordat deze verkocht is, trek ik de advertentie terug.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Omega Seamaster Sedna goud zwart
Diameter: 42mm
Leeftijd: 4 jaar en paar maanden (21-02-2021)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Uhm 2 jaar geleden ofzo
Factuur en/of certificaat: Geen factuur, wel alle officiële papieren.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos, hele santenkraam
Verzendkosten of afgehaald: Beiden mogelijk, maar liefst afhalen. Betaling enkel overboeking op rekening en horloge gaat pas mee wanneer bedrag binnen is.
Conditie (krassen, werking etc): Op de rechterboven lug na, in zeer goede staat. Nu zou ik conservatief 90/100 zeggen.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8800 (METAS)
Vraagprijs: €6050,- (zeer weinig mogelijk) nieuwprijs is €9200,- exclusief stalen band die los €900,- kost en mesh van €175,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.