Enkele unreleased Seiko's, nieuwe leuke spb!

Zag net via een Seiko-pagina de volgende scoops en w9u ze jullie niet onthouden.
De spb14x en Willard vind ik alvast erg geslaagd!

10 likes

Die onderste is wel heftig :sweat_smile:
Bovenste heeft een gave uitstraling met die vintage lume

3 likes

De eerste is een beauty :heart_eyes:

Ik vermoed ook niet dat er veel van die laatste zullen gaan rondzwerven op’t forum, voor de volledigheid wou ik 'm toch delen.

Die SPB is écht heel leuk!

1 like

Heb je een linkje?

1 like

Deze alpinist komt in het najaar volgens mij
 best vet!

9 likes

WTF is seiko aan het doen. Die onderste foto is echt wel weird. En dan ook nog ns de wijzers middenin de tekening. Niet mijn kop thee :rofl:

Die SPB14x is best ok. Die willard plaat vind ik niet mooi.

1 like

De instagrampagina @customseiko, ze scoopen wel vaker eens releases.

Ik vind die plaat best mooi maar voelt “winters”.

1 like

Ik houd niet zo van die korrelige textuur.

Die plaat vind ik persoonlijk juist wel heel gaaf, maar ieder zijn ding.

Ik vind alleen dat randje buikspek rondom de bezel bij de Willard juist ontzettend lelijk.

1 like

Zeker lekker! Alleen jammer van die datum. Die hadden ze wel weg mogen laten

Die laatste is wel erg apart

1 like

Ik zou hem liever op leer zien, maar die is wel tof zeg.

Dat gekke stukje lume naast de date bij de SPB vind ik wat storen, breekt de symmetrie.

2 likes

Ze hebben iets geks gedaan op de ‘3’ bij de eerste SPB. Een kleine indice met lume naast de datum gepropt. Dat hebben de 2020 SPB14x niet. Hadden ze niet moeten doen, wordt alleen maar gekker.

3 likes

je was me voor :slight_smile:

Heb je die street fighter releases gezien? Niet de eerste keer dat ze ontwerpen onder invloed van LSD hoor.

“eye twitch”, ik kan het niet meer ontzien.

De alpinist heeft wel wat, beetje een sportieve Sarb035. De datum haalt echter de symetrie er uit. En deze lugs spreken me niet aan, ik hou meer van de brede volle lugs die doorlopen naar de kastranden en niet zo recht omlaag. En die secondewijzer lijkt op een gerecyclede Monster wijzer.

Dat is altjd. Ik heb geen probleem met de case. Ik houd niet zo van textured of matte dials. :stuck_out_tongue:

Komen de laatste tijd wel heel veel (limited) Seiko horloges uit.

1 like