Enkele unreleased Seiko's, nieuwe leuke spb!

Ik zou hem liever op leer zien, maar die is wel tof zeg.

Dat gekke stukje lume naast de date bij de SPB vind ik wat storen, breekt de symmetrie.

2 likes

Ze hebben iets geks gedaan op de ‘3’ bij de eerste SPB. Een kleine indice met lume naast de datum gepropt. Dat hebben de 2020 SPB14x niet. Hadden ze niet moeten doen, wordt alleen maar gekker.

3 likes

je was me voor :slight_smile:

Heb je die street fighter releases gezien? Niet de eerste keer dat ze ontwerpen onder invloed van LSD hoor.

“eye twitch”, ik kan het niet meer ontzien.

De alpinist heeft wel wat, beetje een sportieve Sarb035. De datum haalt echter de symetrie er uit. En deze lugs spreken me niet aan, ik hou meer van de brede volle lugs die doorlopen naar de kastranden en niet zo recht omlaag. En die secondewijzer lijkt op een gerecyclede Monster wijzer.

Dat is altjd. Ik heb geen probleem met de case. Ik houd niet zo van textured of matte dials. :stuck_out_tongue:

Komen de laatste tijd wel heel veel (limited) Seiko horloges uit.

1 like

Ik krijg 't koud van dat trio. Ik wil zon, tequila, mojito’s en frisse kleurtjes als de zomer eraan komt :tropical_drink:!

1 like

Ze komen in augustus dacht ik. Ik vind ze heel geslaagd.

Dan moet je voor de groene wijzerplaat kiezen :wink:

3 likes

Misschien hier ff bij in plaatsen?

1 like

Ja, dat zou ook kunnen. Ik ben op zich wel een sucker for groen, maar vanaf deze foto kan ik hem nog niet zo goed beoordelen en vind ik juist die witte erg goed uit de verf komen.

1 like

De bracelet vervangen kan natuurlijk ook makkelijk.
Die kan je dan verkopen aan een geinteresseerde met een groene.

1 like

Precies, dat is zo gedaan.:+1:

1 like

Die 5 is nie te hachelen vindt ik persoonlijk :see_no_evil:

De “Naomi Uemura” daarentegen is wel :ok_hand:t3: Alhoewel mijn horloge hart toch wel net even sneller gaat kloppen van mijn eigenste…

4 likes

Die Willard plaat is heel gaaf! De bovenste vind ik denk net te veel op de 147 lijken.

1 like

Die cream wijzerplaat :heart_eyes:.

Ik ben verkocht

2 likes

Dat is gedaan om aan de certificering te kunnen voldoen van duikhorloges. Of het er mooier van wordt is persoonlijk. Mij stoort het niet.

Misschien dat er hierdoor meer no-date duikers komen Een SPB143 zonder datum :heart_eyes:

2 likes

Dat zou inderdaad een erg leuke (en makkelijke) keuze zijn!