Enkhuizen tips horloge adresjes

Morgen ga ik een dagje naar Enkhuizen, waar ik nog nooit geweest ben.
Online dus gezocht naar horloge adresjes, en kom dan eigenlijk op 1 adres met wat serieuze merken: juwelier De Vries.

Is er nog meer interessants te bezoeken op horloge gebied?

1 like

Nee, daarmee heb je het wel gehad. Er zitten nog een paar juweliers, maar die hebben niet de ‘grotere merken’.

Misschien is het d door jouw genoemde en anders is het Ruberg. Maar een van de twee heeft wel Certina, altijd leuk natuurlijk :slight_smile:

1 like

Bataviastad ligt daar ook enigszins in de buurt. De Siebel heeft daar een handje vol Seiko en Citizens.

2 likes

Die merken hebben ze ook in Enkhuizen :slight_smile:

2 likes

Ah i did not know. Ik ga morgen toevallig ook naar Enkhuizen. Maar denk niet dat er horloges verkocht worden in het Sprookjeswonderland. :rofl:

3 likes

En vergeet niet de Invicta winkel.

1 like

Meh… Was daar 2 dagen geleden. 1 plus 1 gratis, maar de prijzen zijn 2,5 keer zoveel als online. Een simpele prodiver van ongeveer 80/90 kost daar €199. Ze hebben wel enorm veel modellen, dus als je een Invicta fan bent is het alsof je de hemel binnenstapt.

1 like

Bedankt. Ik ga het eens bekijken daar.

Mss wel een Baunat scoren

1 like

Leuk stadje en museum, maar op horlogegebied niet spectaculair.

Maar hee, ook een horlogefreak heeft weleens recht op een dagje vrij.

4 likes

als het maar niet te lang duurt :roll_eyes::stuck_out_tongue:

Net in Bataviastad, de invictashop zit er nog, actie 2 voor de prijs van 1. Voor de rest Siebel met een paar verdwaalde citizen en seiko’s ( nog geeneens de bekende modellen), de TW steel winkel en Watch Station met Skagen, armani en nog wat andere modemerken. Al met al niet rrg motiverend.

Persoonlijk vind ik dit een gemiste kans gezien het aantal mensen wat over de vloer komt bij Bataviastad. In Roermond verkopen ze in ieder geval nog tm prijsklasse Tag Heuer.

Naja, dan maar een paar onderbroeken scoren en mensen kijken…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: nou heb ik al heel wat onflatteuze modehypes de laatste jaren gezien, maar de huidige trainingspakkenrage :face_vomiting:

1 like