misschien moet je even in je eigen woorden vertellen wat daar aan de hand is…
(ipv knippen en plakken)
misschien moet je even in je eigen woorden vertellen wat daar aan de hand is…
(ipv knippen en plakken)
Ja in China.
Las gisteren dat Apple meer horloges verkoopt dan alle Zwitserse producenten bij elkaar. En Apple is nu sowieso de grootste horlogeproducent ter wereld!
https://www.iculture.nl/nieuws/apple-watch-verkopen-2017/
Matt, het is niet erg dat je “nieuw” bent, maar de kwaliteit en leesbaarheid van jouw (goedbedoelde) post is twijfelachtig. Wat wil je ons precies vertellen? Natuurlijk praten en denken we dan met je mee, maar geef ons iets meer houvast alsjeblieft.
? rekenen ze tijdweergave op de telefoon ook als horloge ofzo? Kan toch niet, het zal er vast wel staan maar ik geloof niet dat die cijfers dan kunnen kloppen. Ik ken niemand met zo een ding maar dat zegt verder niks meer dan dat ik enkel mensen met smaak ken
Maar het zou kunnen al vind ik het nogal wat
Don’t shoot the Messenger
Verrek, ik eigenlijk ook niet!
Het begint natuurlijk met de vraag waarom JIJ dit een goede markt ontwikkeling vind. Dat kun je op heel veel verschillende manieren beredeneren.
Ik ken er wel 2!
Toch maar andere criteria aanleggen voor selectie van kennissen?
Dat zou kunnen of gewoon stilhouden dat je dergelijke mensen kent
No I won’t, ik zei toch al dat ik aan de cijfers twijfelde en niet aan jouw berichtgeving. Ik vind het erg lastig om te geloven dat Apple binnen een aantal jaar de hele horlogemarkt zou domineren. Alles kan maar ik denk dat het weer is ongezouten marketing propaganda is met eigen onderzoek. Euh, ik heb het artikel niet gelezen of bekeken omdat het mij verder weinig uitmaakt. Ik hou het op mechanische techniek en geen smart meuk.
@Matt
Ik kan niet spreken voor de anderen en hun reactie maar e.e.a. is al aangegeven. Ik kwam ook niet door de tekst heen om het te begrijpen. En ik weet ook niet wat ik er enorm goed aan zou moeten of kunnen vinden. Wellicht heb jij een motivatie ervoor om het goed te vinden, dat weet ik niet.
China is niet mijn gebied en dat volg ik ook niet. Überhaupt volg ik de horlogemarkt niet, ik ben gewoon simpele consument wat dat betreft. Ik heb geen aandelen of belangen in die markt en heb enkel interesse in horloges an sich.
Ik snap geen fluit van dit hele verhaal. Hier een plaatje van wat padden:
Ook een update van mijn kant! Het internet is af mensen!
HAHAHA ik lig echt in een deuk hier!
“ik ben nog nooit in Amerika geweest”
Oh, ken je Piet dan ?
nee, hoe zo?
Die is ook nog nooit in Amerika geweest…
Waarom is dit goed voor de horlogemarkt? Als ik het goed interpreteer gebruiken Chinese horlogemerken dus veelal Miyota of SII uurwerkjes in hun betere spullen.
Maar waarom is dat nou goed voor de horlogemarkt? Of anders gezegd: Who cares?
Sinds Eterna in de handen is van deze vrolijke Chinezen is het niet bepaald een spannender merk geworden. Sterker nog, ik heb de indruk dat het achteruit hobbelt. Modellen net allemaal te groot, het is het net niet. Ze kunnen er inmiddels ook net zo goed een Miyotaatje in knikkeren.
Ik heb zelf 3 katten en wil nu dus 3 verschillend gekleurde haaienpakken voor ze. Bedankt! Kost mij weer avonden zoeken en dit gaat natuurlijk van het horloge budget af! Mijn katten interesseren zich totaal niet voor horloges en komen altijd te laat of veel te vroeg. Ook zijn ze ongevoelig voor maanfases calenders of fijn gebouwde uurwerken. Zelf ben ik wel gevoelig voor dit soort filmpjes .
Daar is het internet voor bedoeld!
Ja, ik begrijp wel wat je hier zegt maar dat is niet wat ik zeg…
Zeg toch,dat het niks zegt.
Ik ken persoonlijk ook niemand met een SKX maar die zijn er hier iig in overvloed
En dat is wat mij betreft al meer dan voldoende
Ik begrijp ook nooit dat mensen hun katten namen geven. Alsof ze komen als je ze roept.
Ik heb ook een naam en kom ook niet als je roept, wel als je zachtjes wrijft
was enkel grappig bedoeld
Dat is soms lastig te herleiden aan tekst al had ik wel het vermoeden dat het niet naar bedoeld was en de quote expres onvolledig was.