Enorme keuzestress

Ik zou uit deze 2 zeker voor de damasko gaan. De sinn heeft, vind ik, teveel streepjes op zoek de bezel als op de wijzerplaat.

En die datumpositie zou ik ook niet aan kunnen wennen :thinking:

1 like

De Sinn ooit gehad maar verkocht. Achteraf enorm spijt van gehad dus een zeer mooie TH Aquaracer ingeruild om de Sinn weer te kunnen bezitten. Let wel, al die tijd ook een Seamaster en een Tudor BBB in bezit, toch blijft de EZM3 een bijzonder en zeer tof horloge.

Groeten
Rutger

3 likes

Omdat ik hier moet kiezen tussen een witte Damasko of die mooie Sinn ,zou ik voor die Sinn gaan.
Zet je er een zwarte Damasko tegenover dan is mijn keuze de Damasko .

2 likes

Zowel de Sinn EMZ3 als de Damasco hebben wat anders dan conventionele klokkies. De kroon links en de datum niet in lijn met de 3. Als je zoets zoekt lijkt het me een kwestie van smaak, waar krijg je de grootste glimlach van.

1 like

Ik vind de Sinn geweldig! Misschien leuke Sinn verzameling opbouwen?

1 like

Dat was ook het plan een beetje, totdat ik me wat meer verdiepte in Damasko. Ik neig nu toch wel naar de Sinn, mede door de overweldigende stemming🙂, misschien is de Damasko toch wel wat saai op termijn…

Goed punt! De glimlach is bij beiden inderdaad, maar waar blijft die het langst😂.

Kijk dit zegt toch wel iets… Hoe valt de Sinn trouwens om de pols, het zijn toch wel aparte lugs wat die heeft? Wat is trouwens jouw polsomtrek, hij staat je goed iig!

1 like

Van mij had hij zelfs zonder datum gemogen, Maar ja, die moet ik voor lief nemen als ik de Sinn kies…

[Verkauf] - Damasko DK11 Manufakturwerk, Full-Set mit zusätzlichen Bändern (uhrforum.de)

Wel met het eigen uurwerk.

Ik zou voor Damasko gaan, maar ben bevooroordeeld.

3 likes

Haha, en terecht, mooi horloge… Ik heb liever geen manufactuur, duur in aanschaf en ook in onderhoud heb ik me laten vertellen…

1 like

Ik heb zojuist een vriendelijk telefoongesprek gehad met Bensontrade maar ook hun wachten op de modellen met het nieuwe uurwerk.
Wat nu op de site staat kunnen ze zo niet meer leveren.

1 like

Oei, dat maakt de keuze nog gemakkelijker. Wel een dappere keuze van Damasko, maar of het verstandig is… Dankjewel voor de informatie!

1 like

Sinn! Maar dan de 158 :wink:

6 likes

Ook prachtig, maar ik ben zelf niet zo van de chronografen. Wel een klatsert eersteklas!

Sinn draagt prima. Ik heb de originele stalen en (aangesloten) rubberen band maar af en toe ook aan NATO. Alle banden dragen prima. Polsomtrek is, meen ik rond, de 17cm.

Groeten
Rutger

1 like

Voor mij zou de keuze snel gemaakt zijn😄

3 likes