Enpassant

Vorige week wat berichtjes op en neer over de koop van een horloge. Afgelopen week kreeg ik netjes op tijd en alles volgens afspraak binnen. Horloge goed ingepakt. Verzekerd verzonden.

Erg tevreden!

1 like

Dank!

@Enpassant zocht een ultrasoon, ik had een nagenoeg nieuwe liggen ivm een upgrade.

Nette communicatie en het volledige overeengekomen bedrag was al snel bijgeschreven.

Kortom een aanrader!

1 like

Deze week een zeer mooie Day Date 18238 overgenomen van gewaardeerd medeforumlid @Enpassant :slightly_smiling_face:

Dit was een topervaring en dat kwam niet alleen door het prachtig mooie horloge. @Enpassant is een zeer vriendelijk en correct horlogeliefhebber en net als ik dol op Rolex. Komt de afspraken stipt na en doet daarnaast ook zijn best om de ervaring echt plezierig te maken. Dat laatste is ook zeker gelukt! :+1:

Ik wil je hartelijk bedanken voor deze prettige transactie en graag weer eens tot ziens! :blush:

3 likes

Dankjewel, het genoegen was geheel wederzijds!

1 like

Via het blauwe gedeelte een fijne band overgenomen van @Enpassant Vlotte afhandeling, fijne communicatie. Aanrader :+1:

1 like

Vandaag een heuse kofferbak deal gedaan met @Enpassant bij het Van de Valk in Breukelen.
Ik had een FOIS in de aanbieding en heb deze geruild met een mooie blauwe BB58. Fijne en duidelijke communicatie en een snelle goede afhandeling!

Aanrader om zaken mee te doe

1 like

Goede ervaring met Maarten @Enpassant.

Fijne communicatie en goed zaken doen met Maarten.

Tot de volgende :slight_smile:

1 like

Ook een kofferbak deal hier. En heel smooth!
@Enpassant stuurde een PM uit het niks, weet goed wat hij wil. Letterlijk vrijdag heen en weer appen, zaterdagochtend afgesproken en ik was een Seamaster lichter. Geniet er van, Maarten!

Aanrader! Would do business with again!

1 like

Gisteren een goede brainfart gehad dat ik een Cartier wou. In de vroege morgen een appje van @Enpassant ontvangen dat hij mij wellicht blij kon maken.

Vaderschapsverlof op deze dag kwam goed uit en na het passen snel de knoop doorgehakt. Fijne communicatie en transactie weer!

1 like

Mijn SKX007 verkocht aan @enpassant. Goede en heldere communicatie. Reageert snel en betaalt nog sneller. Daar verkoop je graag aan.

1 like

Crown & Buckle chevron night overgekocht van @Enpassant!
Zeer vriendelijk en behulpzaam!

1 like

Super mooie en in uitmuntende nette staat SKX007J van Maarten @Enpassant overgenomen!

Met kaart en extra banden.

Zeer snel en fijne communicatie.

Echt super blij mee! :slight_smile:

Nogmaals bedankt Maarten!

1 like

Een als nieuwe Cartier Tank Solo gekocht van @Enpassant.
Snelle deal, vriendelijke communicatie, en snelle, verzekerde hufterproof verzending.
Kortom: een aanrader. Dankjewel @Enpassant

1 like

Vandaag een horloge van Maarten @Enpassant overgenomen. Horloge zoals omschreven, reageert snel en een hartelijke overdracht van het horloge. Zou zo weer een horloge van Maarten overnemen. Bedankt!

1 like

Onlangs een mooi horloge overgenomen van @Enpassant (Maarten). Snelle deal en horloge precies zoals omschreven. Aanrader!

1 like