Enquête aankoopproces horloges en WIN een watchwinder. (Help een student met een horlogepassie! :) )

Done. Succes!

1 like

Ligt ook aan de kwaliteit van de antwoorden natuurlijk. Gezien de vorm van de vragen icm de antwoordmogelijkheden ben ik wel benieuwd naar wat voor valide conclusies je hieruit kan trekken.
In mijn survey onderzoeken was het niet ongebruikelijk om soms bijna een kwart van de respondenten te schrappen omdat ze controle vragen hadden gefaald bijvoorbeeld.
In iedergeval veel succes ermee!

2 likes

Heb 'm gisteren ook ingevuld, ik doe mee!

1 like

Ik doe mee

1 like

Hier ook ingevuld! Succes en krijgen we nog iets van de resultaten te zien hier?

1 like

ook ingevuld, en ik wil die winder wel hoor :yum:

1 like

Dank allemaal voor het invullen, we hebben de gedoelde 400 respondenten behaald. Maar heb je hem nog niet ingevuld doe vooral nog mee op 1mei zal ik de watchwinder verloten! :smile:

Ja mensen het is zover, de enquête is gesloten op totaal 427 respondenten iedereen enorm bedankt. In totaal zijn er 271 ingevulde mail adressen voor de prijs. Uit de randomizer kwam het getal 107 en dit betekent dat Joey Spreeuwenberg de Watch Winder heeft gewonnen! Gefeliciteerd, we sturen hem deze week op!

9 likes

Ook ingevuld :wink:

1 like