ingevuld, succes met je onderzoek!
Enquête aankoopproces horloges en WIN een watchwinder. (Help een student met een horlogepassie! :) )
Goh, ik was me er niet van bewust off-topic gereageerd te hebben. Misschien een tikje stekelig, maar niet off-topic: Jij riep op een enquete in te vullen, ik vulde 'm in, gaf m’n mening en ik reageerde op een reactie die ook on-topic was, zeker gegeven je eigen doelstelling een website te optimaliseren.
Even goeie vrienden, en ik zie reikhalzend uit naar de uitwerking van de hypothese en de analyse van de verzamelde antwoorden, wellicht in een mooi Tableau rapportje.
Ingevuld, succes!
Hé MRT, natuurlijk is het leuk om deze te delen maar ik heb in de intro tekst aangegeven dat ik de antwoorden niet online zal delen en als ik dat nu dus wel ga doen ben ik bang mensen tegen de borst te stoten.
Daarnaast hartstikke bedankt voor het invullen van de enquête!
Done!
Ingevuld!
Succes!
Ingevuld, ben ook wel benieuwd naar de uitslag. Ga je die met ons delen?
Oh ik zie dat je die vraag al hebt beantwoord. Jammer
Hoi PimPot,
Ik begrijp dat je de antwoorden niet gaat delen maar ik neem aan dat je wel een conclusie/samenvatting van het onderzoek gaat schrijven?
Met veel plezier ingevuld.
Succes met het verdere verloop van je studie!
Dat onderschrijf ik: gegevens niet delen is vooraf aangegeven en dus te respecteren, maar een (beknopte) conclusie zou wel leuk/interessant zijn.
Done, succes!
Ingevuld en succes met je onderzoek.
De WW verloot maar onder de overige invullers.
Ingevuld. Succes!
Afgewerkt
Bedankt iedereen, nog 40 respondenten en mijn onderzoek is valide dus ik heb jullie hard nodig.
Ingevuld!
Ingevuld!
Succes…
Gedaan.
Ook even ingevuld!