Enquête aankoopproces horloges en WIN een watchwinder. (Help een student met een horlogepassie! :) )

Ingevuld , leuk

1 like

:thumbsup:

1 like

Yup. Ik heb nog eens lang en hevig na zitten denken over mijn reactie op die enquete. Ik doe aan veel marktonderzoek mee omdat ik het leuk vind te onderzoeken hoe marktonderzoekers hun ding denken te doen, maar er zijn er niet veel bij die ergernis wekken, en deze vragen deden dat wel.

Waarbij, ik heb ook boze tongen horen beweren dat openlijk ergerniswekkende marketing donders effectief kan zijn. :slight_smile:

2 likes

Done en succes gewenst met het onderzoek!

1 like

Ingevuld. Moeilijk om maar 3 merken te selecteren die me het meeste aanspreken.

2 likes

Ook ingevuld… En voor diegene die moeite hebben met de vragen zou ik willen zeggen: vul de enquete in als je wilt helpen, en vind je het een onderzoek van niks: klaag niet, je hoeft het niet in te vullen…

4 likes

Ingevuld, ben uiteraard wel benieuwd naar de uitkomst.

1 like

ingevuld

1 like

Gedaan!

1 like

Ik denk dat je de waarde van klachten onderschat. Ten eerste zit er vaak een schat van informatie verpakt in klachten.

Als je bovendien een klant van een escalatie / klacht / onderzoek terug helpt naar een status waar ze echt blij zijn met je oplossing en de afhandeling… Dan heb je vrienden voor het leven.

3 likes

Hou het bij de correspondent.nl als je dit soort dingen wil plaatsen aub, ik neem je reactie mee bij de verwerking en zal er nog eens een kritische blik op de uitslagen werpen. Maar vind het ongepast om dan nog te gaan reageren op iemand die het beste voor mij wenst.

Ik dank voor je input en hoop hierbij terug te gaan naar het topic,

Ieder dank voor het invullen en meewerken, super!

Ingevuld.

Ook al ben ik van mening dat je beter big business moet gaan doen. Small business is zo ambitieloos.

1 like

Hahaha, helemaal waar. Maar als je je laat opleiden op dit niveau en denkt op een hoger en groter niveau dan weet je in ieder geval hoe iedereen aan te sturen. :wink:

1 like

Ingevuld, vraag 5 verdient inderdaad een betere formulering. Dat is volgens mij al aangegeven.
Succes met het verwerken en gebruiken van de uitslagen!

1 like

Ik ga niet eens teruglezen omdat ik me niet in een discussie wil mengen, maar ik ben het hier full-heartedly mee eens. Er zijn winkels waar ik iets meer betaal, omdat ik weet dat als het mis gaat ze erg behulpzaam blijven en er alles aan doen om het op te lossen.

3 likes

Ook net ingevuld, vraag 5 open gelaten, succes met de studie!

1 like

Uiteraard ingevuld, grappig.
En ik hoop op die winder uiteraard !

Pieter.

1 like

ingevuld, succes met het uitwerken

1 like

Heb hem ingevuld. Leuk en succes!

1 like

Ingevuld. Succes met je onderzoek. Ben benieuwd naar het resultaat. Wordt dat hier nog gedeeld?

2 likes