Enquête afstudeeropdracht

Beste HF-leden,

Voor mijn afstuderen ben ik voor een onderdeel bezig met een klein onderzoek naar het koopgedrag van horlogedragers en voornamelijk de liefhebbers. Het horlogeforum leek mij de juiste doelgroep hiervoor!

Mijn naam is Steffen en ik studeer Business Engineering. Dit is een HBO opleiding waarin techniek en marketing een samenhang vormen. In mijn ogen een goede combinatie als je het hebt over horloges. Techniek, marketing, materiaalgebruik, technisch ontwerp e.d. hebben allemaal grote invloed in de horloge-industrie en zijn ook de onderwerpen waar ik tijdens mijn studie mee bezig ben. Zelf ben ik natuurlijk ook een groot fan van horloges en blader regelmatig door het forum heen.

Nou is dus de vraag of jullie als liefhebbers van horloges en alles daaromheen, een korte enquête voor mij willen invullen. Geen van de vragen is verplicht en niks zal gebruikt worden voor de verspreiding naar derden o.i.d. (staat ook in de enquête zelf). Het kost waarschijnlijk 3 a 4 minuten om het in te vullen en mij help je er enorm mee!

Via onderstaande link kom je als het goed is direct bij de enquête en zal het (hopelijk) vanzelfsprekend zijn hoe je deze invult.

Reacties, opmerkingen of tips graag via de mail(zie enquête) of PB, om eindeloze discussies en dialogen een beetje buiten het forum te houden.

LINK: https://docs.google.com/forms/d/1RdVz2ucXjM6N3lsmW2g_psjhidBuzmgan3R1c6Yl4XY/viewform

Alvast bedankt voor de moeite!

Groet,

Steffen

Done!

+1

Gedaan !

Vind het altijd wel leuk zo’n enquete, ben ook wel benieuwd naar de eventuele uitkomst…

Pieter.

Ik heb er nu al 11 binnen! Dat gaat in een rap tempo zo! Bedankt mannen en 1 vrouw ;)!

Gedaan!

+1

Gedaan!

Mvg
Stefan

en ingevuld, succes ermee!

+1

Merci, merci!

Done.
Doe er je voordeel mee. :smiley:

Heb hem voor je ingevuld (tu)

De laatste vraag vond ik iets vaag. ‘Waar let je op bij de aanschaf?’. Ik kijk naar alle aspecten van het horloge, maar ik beperk mijn keuze bijvoorbeeld niet tot horloges met enkel een ETA uurwerk oid.

Ook ingevuld :slight_smile:

Hierbij ook het verzoek om de resultaten na afloop kenbaar te maken, dit zouden we zeker weten te waarderen (tu)

Done!

ingevuld, en succes!

Done!

Done…:slight_smile:

Done en succes!

Done! Succes!

Dick