Enrico71, nieuw op het forum.

Goede dag allemaal,

Ik lees als ik iets wil weten over een horloge regelmatig de informatie op jullie forum.
Nog bedankt voor de tips en trucs die ik vanuit jullie kennis al heb kunnen gebruiken.
Ik dacht misschien wel zo netjes om mij lid te maken van het forum en mij voor te stellen.

Bij dezen, ik ben Enrico, 48jaar ik woon in een plaatsje onder de rook van Rotterdam.
Ik heb een zoon van bijna 26 jaar.
Werk 5 ploegendienst als operator in de (proces) industrie.

Ik drink geen bier, slechts zelde wijn, maar wel af en toe whiskey of rum.

Een aantal jaren geleden van mijn ex-partner voor kerst een Seiko SND419P1 horloge Chronograaf Titanium met gouden details in wijzers ed gekregen.

Omdat ik regelmatig sport vond ik het fijn om een goed sporthorloge te hebben, dat is de Garmin Fenix 3 sapphire geworden. Ik draag het horloge met de stalen band, de rubberen vindt ik niet prettig.

Na lang sparen heb ik een 2e hands Breitling Jupiter kunnen kopen. (misschien type ik nu wel iets wat not done is maar) Via de site Chrono24 een juwelier gevonden die een exemplaar had waar ik “verliefd” op werdt.

Mijn recentste aanwinst heb ik kunnen kopen van een nalatenschap (bij leven). Ik ben de trotse en gelukkige eigenaar van een Christiaan van der Klaauw Ariadne 3376.

Groet Enrico

23 likes

Welkom, Enrico.

1 like

les-gens-tenant-welkom-33182297[1]
Op ons mooie forum Enrico.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, mooie collectie :+1:

1 like

Welkom op HF !
Mooie collectie heb je inmiddels

20190823_073131

1 like

Van harte welkom :clap:
Zeker van een CvdK Ariadne gaat mijn hart sneller kloppen, dus zie graag de foto’s verschijnen.

1 like

Goedemorgen Enrico,
Van harte welkom!

Maarre:pics-or-it-didnt-happen-pics-or-it-didnt-happen-50964723~2
:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom hier, Enrico! En idd wat foto’s…?

1 like

Van harte welkom hier Enrico! :slight_smile: :+1:

1 like

Welkom hier :wink:

1 like

Mijn beste,

Enrico, van harte welkom binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Een heel mooi horloge! Welkom op het HF!

1 like

Welkom op het forum!
Ik ben wel benieuwd naar plaatjes van de collectie, dus kom maar op :grin:

1 like

image

1 like

Welkomđź‘Ť

1 like

Welkom op dit tikkende forum!

1 like

Beste Enrico,
welkom op HF!

1 like

Dank voor het warme welkom!
Ik dacht vannacht (nachtdienst) toen ik het bericht posten al, dat foto’s gewenst zijn🤣
De Ariadne is een nieuw horloge en nieuw gemaakt bij CvdK voor mij. Ik heb dus contact gehad met de horloge maker van mijn horloge. Op zich best koel. Helaas konden ze het horloge niet voorzien van het “oude” logo en ik had gevraagd of het horloge gesigneerd kon worden. Helaas helaas, maar ach…IK HEB EEN CVDK ARIADNE, hoe koel is dat​:wink: :blush::blush::blush::blush:

6 likes