Horloge verkocht aan @EnricoTutti. Prettige communicatie en snel tot verkoop gekomen. Betaling zelfde avond nog ontvangen. Aanrader!
Het horloge stond nog geen 40 minuten online toen ik een berichtje kreeg van Henk.
Snelle communicatie, snelle betaling. Zeer vriendelijk en een echte liefhebber.
Henk, bedankt voor je vertrouwen en het was fijn om een deal met jou te kunnen sluiten!
Afgelopen maand een goede deal met Henk gemaakt. De communicatie was zeer prettig en de deal was snel rond. Zeker een aanrader!
‘Vreemd’ topic van @EnricoTutti, Henk, op de horlogemarkt. Gratis horloges met een vrijblijvend verzoek om te doneren aan een goed doel. Henk tipte hiervoor een animal sanctuary.
Toch eens op het topic gereageerd.
Binnen no time kwam de Vestal G7 mooi verpakt binnen. Een mooi klokje, helaas zonder gebruiksaanwijzing. Maar die duikelen we wel eens ooit op.
De echte napret kwam bij het uitvlooien wat een animal sanctuary in hemelsnaam is. Een echte ontdekkingsreis.
Mijn donatie gaat waarschijnlijk naar de Nobele Hoeve. Tip: kijk eens op hun site. Mooie foto’s!
Kortom, een mooi initiatief wat mij in ieder geval een leuke tijd en een goed gevoel bezorgd heeft. En een leuk horloge voor de collectie.
Bedankt Henk!
op verzoek van Ramon1, hier op het HF niet langer actief en derhalve niet in staat om zelf te reageren, een identieke reactie als die hierboven. Horloge kwam netjes aan, alles OK, donatie is op de juiste plek beland. Namens Ramon bedankt. Hans
Hier ook een deal(-tje) gedaan met @EnricoTutti. Verkoper met hart op de juiste plek. Niet enkel voor forumleden, maar ook voor de maatschappelijke zaken.
Zaken worden met aandacht en zorg verstuurd. Dus alles bij elkaar een genot om zaken mee te doen en zeker aan te bevelen!
Ook ik heb een probleemloze donatie deal gedaan met @EnricoTutti. Een mooie MWC military gescoord voor een goede vriend van mij. Bedankt Henk.
Wederom een horloge van @EnricoTutti overgenomen. En wederom gratis, dat wil zeggen: in ruil voor een donatie aan een sympatiek goed doel. Dus met een dubbel goed gevoel heb ik nu een mooie Titus om de pols. Henk, wederom dank en mijn complimenten voor je instelling.
Horloge verkocht aan Henk @EnricoTutti. Leuke vlotte communicatie en snelle betaling. Zeker aan te raden.
Ook hier een positieve ervaring met Henk. In afwachting van een tweetal horloges en de prijs van de horloges is rechtstreeks naar de rekening van het goede doel gestort. Henk is een man met een groot hart, niets dan lof en respect!
Graag tot de volgende keer Henk!
Och, helemaal niet meer aan gedacht om een recensie te plaatsen
Nu dan toch: prima deal gesloten met Ome Henk @EnricoTutti. Leuke communicatie en heel vlot geleverd. Dank Henk! Tot de volgende
Ook ik heb een horloge overgenomen van Henk in ruil voor een donatie aan het goede doel. Ontzettend goed verpakt kwam het horloge bij mij aan en het was precies zoals beschreven, als nieuw!
Hartelijk dank voor de fijne afhandeling en de prettige communicatie. En hulde voor je inzet en gulle giften aan het goede doel!
Gave Citizen gekocht van Henk @EnricoTutti prachtig horloge, fijne communicatie en betaling aan een goed doel, top
Mooie deal gemaakt met Henk en daar een dubbel goed gevoel aan over gehouden vanwege het goede doel. Prettige en snelle communicatie en het horloge bijna nog sneller thuis mogen ontvangen.
Thnx @EnricoTutti !!
Van Henk (@EnricoTutti) een mooie Strela kunnen overnemen. De prijs voor dit nieuwe horloge lag begrijpelijkerwijs wat hoger dan wat Henk normaal vraagt, maar ook nu heb ik het geld met plezier overgemaakt.
En zoals altijd was de communicatie en de afhandeling meer dan in orde. Kortom, ik kijk met met genoegen terug op deze aankoop van Henk
Twee mooie banden ontvangen van Henk, binnen 24 uur al op de mat! Erg blij mee Aanrader!
dat dus. Top gozert die Henk
Hier ook, 2 banden in ruil voor een donatie aan het goede doel. En ook nog leder verzorgingstips voor m’n Trump-oranje Lizzard bandje. Beetje jammer dat hij pas na de ‘koop’ met die kleurnaam kwam, nu zie ik steeds die oranje kop voor me wanneer ik naar m’n nieuwe bandje kijk . Maar zonder gekheid, leuke deal, vlot geregeld, sympathieke kerel