Entrare dentro con pneumatico fumare :::: Ferrari :::: benvenuto

Afgelopen week met rokende band(en) binnengekomen: een Ferrari Scuderia.

Wie wil er af en toe niet iets aparts in zijn collectie? Ik deze keer in elk geval wel. En nu kan ik ook eens met m’n Ferrari naar het werk :slight_smile:

Het horloge overtreft mijn ietwat beperkte verwachtingen. Mooie dial met details zoals sunburst in de subdials, carbonlook achtergrond en uiteraard het Ferrari logo met het steigerende paard. Behoorlijke diameter van 43mm zonder kroon. En vooral de band is meer dan ik had gehoopt. Vaak vallen de banden tegen op dit soort special interest / mode horloges. Maar zo niet bij deze Ferrari. Die doet me sterk denken aan die van Tissot op de PRS516 serie, maar dan met een blinde sluiting in plaats van pushers.

Wat me wel tegenvalt is dat hij niet harder loopt als mijn ‘Duitsers’ zoals de Steinhart…

Plaatjes van deze nieuwkomert:

Bedankt voor het kijken!


.

Die band is zeker fraai… ik hou wel van de combi geborsteld/gepolijst…verder ziet ie er niet té overdadig uit… en het contrast met de subdials ten opzichte van de main dial is niet groot, maar net genoeg om de aandacht te trekken…
Veel plezier met je Ferrari… ik moet het maar doen met een Ducati… ( uit Bologna… een paar Kilometer verderop… :slight_smile: )

ohja… als ik het wel heb… is het meervoud van banden Pneumatici…

grande passi, rapido casa… ( grote stappen, snel thuis )(tu)

Arie Kabaalstra Schreef:

ohja… als ik het wel heb… is het meervoud van
banden Pneumatici…

Goed opgemerkt! Maar: er zit slechts 1 band bij, dus enkelvoud :slight_smile:

Ja…maar hoor es…die band rookt niet…die vonkt misschien een beetje…X(

Opvallend leuk nieuw ‘modeklokje’. Ik heb er zelf gisteren ook eens uitgebreid naar staan kijken in een etalage, maar kon er weinig verkeerds aan ontdekken. Vond alleen de prijs een klein beetje te hoog voor zulke horlogen
s, maar ik rij dan zelf ook geen Ferrari :smiley:

Gr Wouter

wk1 Schreef:

Opvallend leuk nieuw ‘modeklokje’. Ik heb er zelf
gisteren ook eens uitgebreid naar staan kijken in
een etalage, maar kon er weinig verkeerds aan
ontdekken. Vond alleen de prijs een klein beetje
te hoog voor zulke horlogen
s, maar ik rij dan zelf ook geen Ferrari :smiley:

Gr Wouter

ik kan je stelling wel beamen. prijs/kwaliteit is bij dit soort horloges vaak ver zoek. Vandaar ook dat ik blij verrast werd door de band die zonder meer erg goed van kwaliteit is.

Mooie strakke klok, nu nog een Ferrari om in te rijden en je bent helemaal het mannetje:D

Ik heb geen midlife crisis :slight_smile:
En vooral: de pecunia niet !

Weet je toevallig ook wie deze horloges maakt?

Marz Schreef:

Weet je toevallig ook wie deze horloges maakt?

Ik dacht aan TW-steel?

Leuk horloge, ik heb de “heilige grond” van Maranello 2 keer bezocht, erg speciale plaats.

Marz Schreef:

Weet je toevallig ook wie deze horloges maakt?

Trabant?
Ik heb geen flauw idee, en durf het horloge niet open te maken…

leuke klok voor de verandering. Wel fijn dat hij in ieder geval je verwachtingen overtreft. Hij ziet er ook degelijk uit.

Ik heb nu 2 keer een ferrari mogen rijden waarvan 1 keer in Maranello en dat kan ik toch iedereen aanraden. Vooral rijden in de bergen bij Maranello is erg gaaf!