Enzo Mechana is mooi

Enzo brengt niet veel uit maar blijft voor mij toch net even leuker en anders dan veel andere merken.

8 likes

Anders hoeft niet perse leuker te zijn.

2 likes

Daarom staat er ook bij “voor mij” :relaxed:

4 likes

Is er geen regel die het plaatsen van berichten met niets zeggende titels verbiedt?

Waarom, TS geeft uiting aan zijn emotie bij het zien van een lelijke klok. Daar is toch niets mis mee.

3 likes

Ik waardeer de grap, maar serieus, als TS in de titel al aangeeft welk horloge het betreft bespaart het mij (en jou, en anderen) wellicht wat tijd door er gewoon niet op te klikken.

Ik vind deze klok ook mooi. :+1:

İk las de topic titel en was vol verwachting
maar helaas
Enzo? En zo kijken we uit naar mooier en beter

@rlc to the rescue!

1 like

Tja Spellingcorrector op mijn smartphone

Het moet natuurlijk ‘tieten’ zijn

7 likes

:weary:

Toch vind ik dat mensen van andermans topic titel af moeten blijven. Of in ieder geval toestemming moeten vragen. Is dat gebeurd?

2 likes

Ik vind het wel leuk hoor laat maar gaan :yum:

Er staat toch Enzo Mechana.
Wat bedoel je precies?

1 like

Bekijk het tijdstip van mij reactie en de tijdstip van de bewerking.

Wees volgende keer aub wat specifieker met de titel van je post.

Account opheffen en doorgaan met werken zou velen nog veel meer tijd besparen, maar daar is ook geen regel voor.

6 likes

Was grapje he.
Maak je niet druk.
Gaat toch over gemeenschappelijke hobby hier.
Hoort afzeiken niet bij lijkt me.

3 likes

Zo bedoel ik het niet mede-horlogeliefhebber, wil gewoon weten waar ik aan toe ben voordat ik een topic in duik.

En dat na 3 weekjes lid zijn hier?

9 likes

Ik wil ook wel eens weten waar ik aan toe ben, voordat ik ergens induik.

Misschien kunnen we aan de mods vragen om een nieuwe regel. Voordat er weer een MB van je databundel verdwenen is en jij als een stekker baalt dat je het topic aan hebt geklikt.

Ben jij zo’n gehaaste scroller waar ik @25tien en @anon50762135EV laatst over hoorde? Tijd besparen op het forum
 :thinking:

5 likes