Enzo Mechana proto GMT vanmorgen door post gebracht :-)

Wel leuk te weten dat er maar één is … nu maar wachten tot Enzo de nieuwe Panerai wordt :slight_smile:

Heel mooi, en nog unieker (tu) De band is ook enorm fraai!

Wow, wat een interessante knots! Wat is het verhaal achter dit horloge?

Wat een beest zeg! (tu)
Gefeliciteerd.

dmc Schreef:

Wow, wat een interessante knots! Wat is het
verhaal achter dit horloge?

@dmc

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,312824,319088#msg-319088

Gaaf deze klok(tu)

gr Ron

Had ik al gezegd dat ik 'm mooi vind?:smiley:
Dat hogerliggende glas is gaaf maar pas wel op met stoten.
Machtig mooi natuurlijk dat je een unicum hebt.
Kun je nog iets meer vertellen over de maten, gewicht, breedte bandaanzet?

Verder nog gefeliciteerd met deze aanwinst en laat 'm maar lekker vaak terugkomen in de woensdag- en vrijdagfoto’s.

Echt een heel mooi Horloge

kwam al een tijd geleden dit model tegen en vond het een heel mooi horloge …

heb toen enzo een mail gestuurd of hij er nog één had en dat was gelukkig zo (de laatste) hij heeft toen voor mij de kleine wijzer nog vervangen voor de wijzer als op de foto … is normaal een “mercedes” wijzer als bij rolex en die vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi.
zo ben ik een beetje in aanraking gekomen met het merk en veel gemaild en gefacebooked <<< is dit nederlands?? :slight_smile:
enzo is een lastig iemand om mee in contact te komen veel op reis en een hele slechte site maar zo is hij nou eenmaal.
zo ben ik hem een beetje blijven volgen en vond het wel een grappig persoon hij maakt denk ik “andere” horloges dan gemiddeld maar die ik nu heb gekocht is wel redelijk normaal. deze site geeft wel aan wat ik bedoel met anders :slight_smile:

mijn horloge is 45mm groot en is ongeveer 20mm hoog maar oogt veel kleiner door de vorm van de kast (loopt wat schuin af)
bandaanzet is 22mm had van mij 24 mogen zijn.
ik heb proto mogen kopen omdat het toch een soort “vriend” is geworden denk ik.
enzo werkt veel met oude rolex, omega, jlc en zwitserse eta uurwerken … ik heb een oude eta.
heb er nog wat plaatjes bij met de originele meegeleverde band … en nog twee plaatjes van mijn panerai … toch een beetje mijn merk maar ik heb niet zo veel mijn merk geld maar dat herkennen jullie vast wel :-))

dacht meteen geinig … maar kun je geen foto van voren maken ?

heb nu wel genoeg foto’s gemaakt hoor :slight_smile:
hij staat er toch zo goed als van voren tussen :slight_smile:

gefeliciteerd met deze unieke, dikke, klok!
Heel apart model.

(tu)
Die submersible is wel erg gaaf. Helemaal in brons vind ik em bij weg te kwijlen. Jammer dat 47mm veels te groot voor me is :frowning:

Heel apart en mooi uurwerk.
wear it with pride