ik heb mij laatst een Epos Sportive aangeschaft en ben zeer tevreden over deze horloge. Nu ben ik op zoek naar iets anders geweest, eens bij verschillende merken gaan kijken zoals Ball, Glycine, Tudor, enz. Maar ik ben zo tevreden over mijn laatste aankoop dat het waarschijnlijk opnieuw een Epos zal worden.
Volgens mij is het een merk dat er een beetje uitspringt omdat het niet de bekende modellen altijd maar klakkeloos kopieert. Ze hebben natuurlijk ook een flieger/pilot en de klassieke diver, maar daarnaast hebben al hun modellen wel iets apart.
Ook zijn hun prijzen vrij democratisch, zodat je voor een aanvaardbare prijs al een horloge met speciale complicaties kan kopen.
Alleszins voor mij reden genoeg om dit merk nog eens in de kijker te zetten aan de hand van wat foto’s van voor mij de mooiste modellen.
De nieuwe Sportive
Mijn Sportive (vorig model)
GMT Dual Time: 2 tijdzones aangedreven door 2 aparte ETA-uurwerkjes
Limited Edition COSC Certified: hoe een dresswatch toch cool kan zijn!
Het probleem is dat Epos zijn markt vooral op Azië richt. Ik ben in contact gekomen met iemand die de invoerder voor België is geweest, maar deze is ermee moeten stoppen omdat hij niet genoeg juweliers als afnemer kon strikken. Ik heb mijn Epos uit zijn stock gekocht. Maar in Duitsland vind je wel nog wat adresjes. Het best kan je eens zoeken op chrono24.be/nl/de/com.