Er is wat gebeurd, ik heb een AP Royal Oak gepast

Klaar.

7 likes

Ik heb nog een mooie “ die hier niet genoemd mag worden”, nietwaar Han…? :joy:

1 like

Jakkes. Ik ken echt geen enkele mooie (partial) skeleton

2 likes

Flipendo.

1 like

In het goud ook wel leuk :grimacing:
Maar die zal waarschijnlijk 45-50k moeten kosten?

Dan ga ik liever voor een rubber bandje.

1 like

Als we dan toch diverse modellen laten zien. Dit vind ik verreweg de mooiste Overseas met 40mm ook een prima maat.

Helaas enkel verkrijgbaar in witgoud, als ze deze nu eens in staal maken! :slightly_smiling_face:

18 likes

Kijk. Iemand met smaak in dit topic, welkom!

4 likes

Beetje plain zo met deze kleur wijzerplaat.
Dan vind ik de stalen met blauwe plaat net even lekkerder ogen.

Heb er nog nooit een irl gezien. Zo’n VC. Ben wel benieuwd wat ik ervan vind.

1 like

Zo veel mensen, zoveel wensen.
Vind deze echt geweldig, gelukkig maar anders lopen we allemaal met hetzelfde horloge

Niet verkeerd :slight_smile:
In het zwart ook wel tof. En er wordt een rubber bandje bijgeleverd :grimacing::fire:

14 likes

Hoe is de bandaansluiting op rubber?

Misschien een beetje voorbarig, eerst moet er een boel weg. Maar bedankt!

Tof

Erg netjes, het is sowieso een mooi systeem.

Let wel dit is de ultra thin, echt dun. :slight_smile:

image

Meeste komen overigens met meerdere banden:

7 likes

Maar, daar ben ik dan weer benieuwd naar… Hoe zit dat systeem? Want 'n pin door dat kleine stukje zal het niet zijn? (al lijkt dat wel door de lugholes?)

Wow, wat dun. :heart_eyes:

Ik vind die Vacheron prachtig, maar net wat te “dressy” voor mij. Ik heb al een paar van dat soort horloges gehad en die vliegen er altijd weer uit.

Dan vind ik de AP er veel stoerder en sportiever uitzien, maar ook nog steeds wel klassevol (hoewel in mindere mate dan de VC). Dat past echt beter bij mij.

Ga de Vacheron passen zou ik zeggen. Waar ik de RO band erg losjes vond is de VCO band erg stijf en de endlink hangt wat over door dit geïntegreerde systeem. Kies je voor rubber of leer valt het mee. Schitterend wel, zwart vind ikzelf nog mooier dan het al schitterende blauw.

Ik zeg toch. De Overseas is cooler. Ik ben blij dat men het licht ziet. :slight_smile:

Eerlijk gezegd vind ik zelfs de Maurice Lacroix Aikon cooler dan de AP RO. En de TAG Aquaracer met stalen bezel.

Next level my ass, ik wil gewoon tof ontwerp zien met een mooie afwerking. Perfect moet nooit de vijand van goed worden.

2 likes

Nouja cooler.
Vind het wel een leuk horloge. Maar heeft absoluut geen hoog ‘hebbe’ gehalte voor mij.

De 42mm RO is voor iedereen te groot

1 like