Er staat een Tissot op eBay, nog even!

Voor de liefhebber, zie ik een Tissot op eBay staan die met een paar uurtjes afloopt. Ik heb er geen enkele bemoeienis mee, maar vind dat hij nog erg laag staat in de biedingen. http://thurly.net/1a8k. Ik vind 'm niet lelijk maar heb het geld er op het moment niet voor over. Ik denk, ik laat ik het maar even weten, misschien is er hier iemand wel geïnteresseerd! Als ik het verhaal zo lees, is het een origineel en hij is zelfs nieuw!

Over het exact zelfde horloge is een paar uur geleden een ander topic geopend.
Ik dacht dat de conclusie was dat het een fake is.

Jammer dat het geen echte is…

Bert1 Schreef:

Hoe kunnen ze dan zo stellig beweren, dat 'ie echt is?? Ik had al twijfels door dat blauwe plastic om de band en het glimmen van de band. Zo’n verkoper moet toch snappen, dat je met zoiets bij twijfel gelijk door gaat naar de expert? Dan staat die verkoper mooi in z’n hemd! Ik had bijna een 2e hands maar nog hele mooie Fortis Logo gewonnen en dan heb ik het ook over rond de 50, toch leek die wel degelijk echt en ik greep er nèt naast. Kijk maar eens bij Objectnummer: 250796716073. Maar nu twijfel ik toch ook wel…:sunglasses:

James T. Kirk© Schreef:

Bert1 Schreef:

Hoe kunnen ze dan zo stellig beweren, dat 'ie echt
is??

Nou ehhh… ze jokken? :slight_smile:

Snooker Schreef:

James T. Kirk© Schreef:

Bert1 Schreef:

Hoe kunnen ze dan zo stellig beweren, dat 'ie
echt
is??

Nou ehhh… ze jokken? :slight_smile:

(:smiley:

Nou ja, hij is verkocht voor 141,50, maar die vent heeft nog veel meer “Tissot” horloges op z’n site, maar ook een Graf von Monte Wehro (troep), maar ook Een Casio Edifice (heeft zo’n doos ervan zulk slecht printwerk?) en een Porsche design met een begin biedprijs van € 2.595,00, dus alles door elkaar… Hmmm, niet erg betrouwbaar… (td)

Overigens, nog even gekeken op de feedback over een Tissot:
“Mine was a fake. It costed me 13 Euros of shipping back, for nothing…” Koper: awilpas ( 348) 07-apr-11 19:58
NIEUW Heren TISSOT LE LOCLE T-CLASSIC AUTOMAAT,avp €450 (nummer 320663637426)

Da’s dus wel duidelijk!(td)(td)(td)

James T. Kirk© Schreef:

Nou ja, hij is verkocht voor 141,50, maar die vent
heeft nog veel meer “Tissot” horloges op z’n site,
maar ook een Graf von Monte Wehro (troep), maar
ook Een Casio Edifice (heeft zo’n doos ervan zulk
slecht printwerk?) en een Porsche design met een
begin biedprijs van € 2.595,00, dus alles door
elkaar… Hmmm, niet erg betrouwbaar… (td)

Overigens, nog even gekeken op de feedback over
een Tissot:
“Mine was a fake. It costed me 13 Euros of
shipping back, for nothing…” Koper: awilpas (
348) 07-apr-11 19:58
NIEUW Heren TISSOT LE LOCLE T-CLASSIC
AUTOMAAT,avp €450 (nummer 320663637426)

Da’s dus wel duidelijk!(td)(td)(td)

Meteen claim indienen.

Het is raar, dat eBay niet optreedt tegen die gast! (td)

James T. Kirk© Schreef:

Het is raar, dat eBay niet optreedt tegen die
gast! (td)

Ik zie geen negatieve feedback op wat neutrale na. Volgens mij weet ie het meteen goed te maken met de kopers ofzo.

marnix.moed Schreef:

Ik zie geen negatieve feedback op wat neutrale na.
Volgens mij weet ie het meteen goed te maken met
de kopers ofzo.

Nou, die laatste had toch duidelijk over een replica en dat hij € 13,00 moest betalen om de “Tissot” op eigen kosten terug te sturen. Ik had de man wel degelijk “rood” gegeven!(td)

James T. Kirk© Schreef:

Het is raar, dat eBay niet optreedt tegen die
gast! (td)

Verleden week hebben ze de microfoon verkocht helaas…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik heb hem de vorige keer ook een mailtje gestuurd(overigens gewoon een nette), maar nooit geen antwoord gehad.Hij verkoopt overigens al een aardig tijdje nepperts dan want ik kwam hem vorig jaar al tegen met een hybride?? G10 die dus niet bestaat.
Ebay doet er niets mee,want het zijn geen kenners blijkbaar.
En Swatch group(Tissot) geeft geen antwoord. Wel viel mij op dat er min of meer een waarschuwing staat op de site van Tissot.

"The Tissot International Warranty and after-sales services are offered exclusively to customers in possession of watches sold through an authorized Tissot retailer.

Any Tissot watch offered for sale by a non-authorized dealer (particularly over the Internet) may be counterfeit or may be stolen or defective. Therefore Tissot declines all responsibility."

Gr. Andre