Er verdwijnen zaken hier.......šŸ¤”

Nee, 2 dagen.

Regels lezen.

Nee

Je advertentie klopte dan gewoon niet. Status updates zoals ohpf zijn toegestaan, net zoals advertenties met meerdere horloges en tussentijds updaten welke weg zijn.

Dan dus nog steeds vreemd dat mij bericht hier dat ik vanochtend plaatste is verdwenenā€¦

Mijn advertentie klopte prima. Stond er ook al al een paar weekjes op.

Je kunt iets wel reserveren binnen 48 uur maar dan niet van de reservering afhalen. Zo lees ik de regels iigā€¦ Dat lijkt mij de reden?

Dat denk ik ook ja. Wist niet dat dat niet mocht. Any way, mijn bericht hier (met een vraag hierover) van vanochtend is ook pleitenā€¦

Regels lezen, dan zijn deze berichten niet nodig komop, zo moeilijk kan het niet zijnā€¦

1 like

Klopt

Waarschijnlijk gecategoriseerd als ā€œzeuren over verdwijnen van verkoop topicsā€ en daarom verwijderd.
Vervolgens is het topic van Jur geupped.

1 like

Volgens mij niet altijd. Ik heb het allebei meegemaakt. Kon niet echt zien waar het verschil in zat.

1 like

Zeuren over verdwijnen ā€¦

Yepā€¦vermoed van wel :sunglasses:

  • Dit topic verdwijnt binnen 1 uur
  • Dit topic verdwijnt tussen 1en 4 uur
  • Dit topic verdwijnt morgen
  • Dit topic verdwijnt nooit

0 stemmers

1 like

Het staat idd glashelder in de regels wat betreft het op ā€˜gereserveerdā€™ zetten zie ik nu :see_no_evil:. Maar ik vind het gewoon raar dat mijn topic met vragen hierover gewoon verdwijnt.

What ever, ga maar weer opnieuw een advertentie in elkaar zetten voor mijn JSARā€¦

:poop::crazy_face:

1 like

Dit topic verdwijnt naar Off topic.

1 like

Je topic waar je het uurwerk te koop in gezet hebt staat bij de verkochte items, ik zal even proberen het terug te plaatsen

Nee, dat was een andere.