Er verdwijnen zaken hier.......🤔

Hallo lieden,

Nu snap ik er echt even niks meer van. Ik plaatste vandaag een bericht over het feit dat mijn JSAR advertentie spontaan onvindbaar was. Tot mijn grote verbazing is dat bericht inclusief alle antwoorden (die ik wel heb zien staan maar helaas nog niet heb kunnen lezen vandaag) ook compleet verdwenen. Als ik in mijn mail op het bericht klik waarin staat dat ik een nieuwe reactie heb op het HF mbt de vraag over de verdwenen JSAR advertentie kreeg ik te zien dat de advertentie/bericht onvindbaar is of privé is…

:thinking::see_no_evil::thinking:

Ligt dit aan mijn account oid?
Vind dit wel erg lastig en vervelend eerlijk gezegd. Hopelijk heeft er iemand een goede tip, en verdwijnt dit bericht niet ook in eens.

Groet Elmar
:watch::watch::watch:

1 like

Misschien even @Jur een berichtje sturen, die kan het vast duidelijk uitleggen.

1 like
2 likes

Jur upte deze ‘toevallig’ vandaag en heeft kennelijk ook je draad verwijderd. Nu heb ik je advertentie niet gezien, dus ik wil zeker niet impliceren dat je iets fout gedaan hebt, maar weet je zeker dat je niet iets vergeten hebt?

1 like

image

Niet alles verdwijnt…

24 likes

Verdwijnen wel meer topics hier. Sommigen zijn zo snel op hun teentjes getrapt dat ze berichten flaggen waarop deze wordt verwijderd…

2 likes

Het enige wat ik heb gedaan is de advertentie onhold gezet, en later weer van onhold afgehaald…

Dat zijn 2 upjes

3 likes

@Elmarvanh
Maak je géén zorgen.
Is normaal bij sommige leden.
Hoort bij HF.
Bij ons verdwijnt 20 tot 30 procent van de topics.
Succes!

1 like

=uppen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Bij jou wel meer schat ik

1 like

zucht

8 likes

Dus je moet hem dan 3 dagen onhold laten staan zonder dat hij daadwerkelijk onhold meer is…

Je hoeft hem natuurlijk niet on hold te zetten.

Het is toch niet zo moeilijk allemaal? 48 uur tussen posts. Of je hem nu upped, reserveert, verkoopt of een knullig gifje post

3 likes

Titel aanpassen, dat mag wel. Zet er OHPF in ofzo.

1 like

Fout, ook dat geeft een UP

2 likes

Dat wist ik niet, goed om te weten.

Nee toch? Volgens mij kwam de tip van een van de mods destijds.

Maar dat verklaart niet waarom mij bericht mbt de vraag over het verdwijnen van de advertentie inclusief alle reacties van vandaag ook verdwenen is.

1 like

We Know…