Er was eens een oranje Sawtooth

Vrijdag heb ik door Rob mijn oranje Sawtooth om laten bouwen tot een blauwe. Ik kwam een foto van een blauwe tegen die hij op Facebook had gezet en sindsdien was ik om.
Waarom van oranje naar blauw? Tja, ik vind oranje als kleur heel er mooi maar het gaat vervelen en dan draag ik hem niet zo veel meer. Zo had ik ooit een oranje Monster en die heb ik kunnen ruilen voor een zwarte. Die blijft altijd spannend voor mij.
Thuis begrepen ze het eigenlijk ook niet zo goed, “Maar je hebt toch al een paar blauwe horloges?” was het dan. En gelijk hebben ze.
Maar toch naar Hilversum getogen om de meester aan het werk te zien. Erg leuk om Rob bezig te zien met zijn gestoei met verschillende wijzertjes, tooltjes etc. Over het resultaat ben ik zeer tevreden. Helaas ben ik vergeten foto’s te maken van Rob aan het werk.

Wat een mooi plaat zit er nu in. Het blauw kan ook groen worden wanneer het horloge van een andere kant bekeken word. Heel gaaf.

Gisteren heb ik de bling tussenschakels in de band even mat gemaakt met een schuursponsje. Een mooie matte band als resultaat.

Ben er erg blij mee, Rob bedankt.

En nu wat plaatjes.

Het origineel.

Het resultaat

Zie de bling schakels

En nu

van oranje naar blauw…sja, vind 't beide wel wat hebben!

en die schakels: je ziet die krassen wel erg goed :frowning: beetje jammer

kan je niet zo’n glasvezel pen kopen, die ze voor electronica gebruiken om te ontroesten enz.?
ben je even bezig, maar kan topresultaat worden!
ik gebruik onderstaande pen om m’n Tag vrij van krassen te houden, SeiKoos-San kent 't resultaat op m’n Tag :slight_smile:

Gaaf hoor. Ik zou alleen wel de originele wijzers hebben gehouden.
Maar ja, zo is het het verleden van oranje nog terug te vinden.
Band ziet er goed uit zo.

mcfr Schreef:

Gaaf hoor. Ik zou alleen wel de originele wijzers
hebben gehouden.
Maar ja, zo is het het verleden van oranje nog
terug te vinden.
Band ziet er goed uit zo.

oranje op blauw is wel contrastverhogend, de zwarte omlijning zal wegvallen.

Die pen ga ik onthouden. Heb ik volgende week op de Rikketik iets om te zoeken.
Overigens vallen die krassen IRL best mee hoor.

We hebben de zwarte wijzers bekeken, zwart valt inderdaad weg.

Band is goed geworden, ik denk dat je het originele gepolijste niet makkelijk weg zal krijgen met zo’n pen, maar nu ie eenmaal mat is, kan je er wel nette “streepjes” in zetten met die pen.

Thehaguedragon Schreef:

Overigens vallen die krassen IRL best mee hoor.

oke, het lijkt wel behoorlijk erg
maar ik ben dan ook een zeikerd in dit soort dingen, baal al er op m’n Tag een lullig krasje zit en die gaat er dan ook direct af!

Vind hem zeer geslaagd na zijn makeover!
Ook de matte band staat hem goed.
Weer een succesvolle mod van Rob.
Veel plezier ermee.

Groetjes,
Patrick.

Blauw is absoluut niet lelijk, maar vind oranje mooier in dit geval :slight_smile:

Ik vind hem mooi geworden. Die kleur blauw is super!

Ik vind hem heel mooi geworden, geniet ervan!

Eric

Hij is top, genieten maar.

En nu wat draag je nu als het Nederlands eftal speelt??

Een rouwband :frowning:

Nederlands elftal? Ik neem aan dat je het over voetbal hebt? Dan zet ik een goede film op of ga lekker naar de bios.

Netjes geworden!

Groet, Matthijs

Worden er nog goede films gemaakt dan :slight_smile:

floris Schreef:

Worden er nog goede films gemaakt dan :slight_smile:

even offtopic: neem bijv. Vet Hard, erg leuk! :smiley:

En dat noemt zichzelf een Nederlander? :wink:

Mooi hoor!

Thehaguedragon Schreef:

Nederlands elftal? Ik neem aan dat je het over
voetbal hebt? Dan zet ik een goede film op of ga
lekker naar de bios.

Haha +1!:wink:
Heb ook niks met sport kijken en al helemaal geen voetbal. Ik ga liever zelf lekker sporten. Is een stuk nuttiger en leuker!:slight_smile:

Maar terug OT, vond 'm in 't oranje ook mooi. Maar zo in 't blauw is ie idd erg fraai. Matte band staat de Sawtooth zeker beter!(tu)