Vandaag onder het genot van een hapje en enkele drankjes (je hebt tenslotte een reputatie hoog te houden) de Breitling Navitimer Football overgenomen van JMN (Joost).
Net als (heel) vroeger bij Rolex deed ik tot voor kort ook over Breitling uiterst genuanceerde uitspraken als: “Daar zou ik nog niet dood mee gevonden willen worden”! Iets wat ik principe sowieso niet wil, dood gevonden worden.
Maar de Navitimer heb ik (net als de Super Ocean) altijd een intrigerend horloge gevonden hoewel ik niet zal proberen om de functie van alle cijfertje te ontcijferen of dat ik er mijn benzineverbruik mee ga berekenen…
Maar hier issie dan, uit 1992, de Breitling Navitimer Football;
Had hem ook gezien op de horlogemarkt, begon het wel even te kriebelen.
Wat is precies de reden dat hij Football genaamd is? Helpt hij om buitenspel uit te leggen aan vrouwen?
Het was een gelimiteerde uitgave (500 of 250, daar zijn de geleerden het niet over eens) voor het WK Voetbal dat in Italie werd gehouden en dat door een niet nader te noemen land gewonnen werd…
De kleine subdial boven is voor scheidsrechters met goede ogen
Het was een gelimiteerde uitgave (500 of 250, daar
zijn de geleerden het niet over eens) voor het WK
Voetbal dat in Italie werd gehouden en dat door
een niet nader te noemen land gewonnen werd…
De kleine subdial boven is voor scheidsrechters
met goede ogen
hans
W.K. van Italie was in 1990 en ja wij werden uitgeschalkeld net als dit jaar door de wereldkampioen.
Net als (heel) vroeger bij Rolex deed ik tot voor
kort ook over Breitling uiterst genuanceerde
uitspraken als: “Daar zou ik nog niet dood mee
gevonden willen worden”! Iets wat ik principe
sowieso niet wil, dood gevonden worden.
Ik vind die breitlings altijd zo druk! Ik ben nog steeds van de “niet dood gevonden willen worden” orde. Wie weet, als ik wat langer mee kijk op het forum;)