Gewaardeerde horloge-enthousiasten,
Ik twijfel over de kleur van een (voor mijn doen) spontane aankoop van een Erebus Ascent (horloge van Just One More watch).
Wat mij betreft een horloge dat voor mij een hoop boxen afvinkt:
Dressy sport
Gefacetteerde wijzers
Bijzondere / geen standaard wijzerplaat
Kast vorm die ook aan de zijkant vlakken heeft
Onder de 40mm
Er zijn 12(!) kleuren. Ik twijfel over onderstaande:
Die paarse is wel echt gaat!
Mijn brein kan die Helix niet verwerken elke keer als ik er naar zou kijken dus persoonlijk zou ik voor oranje kiezen maar de paarse kleurstelling is echt gaver dan oranje
Krijg bijna keuzestress terwijl ik niks te kiezen heb
Eerste oogopslag zegt paars bij mij. Als ik er wat langer naar kijk vind ik het wel een beetje gotische mystiek uitstralen en ik weet niet zeker of dat mij echt kan bekoren. Op een sport/ gada vind ik veel dimensies mbt detaillering namelijk ook al gauw een beetje tegenspreken.
Edit. Ik zit misschien een beetje te ver door te zagen, hij kan het goed hebben. Mijn stem gaat uit naar paars.
Even een gewetensvraag: Is dat emaille wel emaille? Want voor 330 ekkies zie ik niemand een emaille plaat maken. Ook op de renders ziet hij er veel te strak uit, ik zie geen dimples en zo die op een emaille-proces wijzen, geen korrel op de plaat, geen hoogteverschillen in de lagen, niks. Dat voelt alsof ze, net als Stowa, een hoogglans lak hebben aangebracht die emaille na moet bootsen.