Denk dat je hier wel veel voor je geld krijgt. Knappe horloges!
Ik wil even zien hoe dit horloge staat op een grote pols van 19cm. De paarse fumé dial op jubilee vind ik namelijk wel enorm mooi. Dan kan m’n 39mm San Martin SN0020 eruit.
De eerste vind ik echt mooi, de dial doet me wel hard hieraan denken:
Maar dat zal mischien wel weer aan mij liggen

Zeker. Heel duidelijk waar de inspiratie vandaan komt, maar toch… Bij de Erebus zit de datum op de juiste plek en is deze in de juiste kleur… Haha! (Uiteraard zal de GS nog véél hoogwaardiger zijn qua afwerking).
Ja ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de dial van de GS niet mooi vind qua patroon en kleur. Ik van de Erebus echt prachtig moet ik zeggen, zeer mooi horloge
Ik denk bij het model ook dat als er Seiko op had gestaan mensen helemaal verliefd waren geweest.
Als Seiko fan zou ik dit kopen in plaats van een SARB hoor. Veel betere specs die Erebus.
Houd deze plek in de gaten; die van mij mag misschien wel op rondreis door Nederland voor andere enthousiaste mensen.
Oh dat zou gaaf zijn! Bij dezen mijn interesse!
Vind die paarse helix op jubilee best lekker.
Voor dat geld krijg je best veel. Balen dat er nog iets van €140 verzendkosten en inklaring bijkomt
Oh wat een super idee
Ah ja maar voor een leuk horloge met die specs ben je anders ook al gauw 500 kwijt toch
Zeker.
Alleen €360 klinkt toch lekkerder.
Met €500 kom je al snel in de buurt van de prijsrange van andere meer gevestigde (micro) merken.
Zo vind ik baltic bijv ook leuke horloges hebben voor ongeveer hetzelfde of iets meer.
Denk wel dat ik deze erebus mooier vind.
Lang verhaal kort; Ik was nog op zoek naar een kleurrijke wijzerplaat en mezelf kennende zal ik deze dit weekend wel bestellen.
Komen niet veel microbrands van buiten de EU? Dus velen komen met invoer en extra kosten, wordt hier nog weleens vergeten heb ik het idee…
Ik ben ook wel erg gecharmeerd van dit horloge.
Mooie kast vorm. Maar vooral mooie wijzers! Gefacetteerde wijzers zie je niet vaak. Als de afwerking goed is, is dat echt genieten!
Moeilijk welke kleur ik zou willen.
Paarse helix of orange fume. Of toch malachite of aventurine…
Ik ga ook nog de O-stijl bracelet erbij bestellen, denk ik. Zodat iedereen beide kan beleven.
Mooi (en dat voor die prijs). Die paarse dial, wow!
Ik heb niet zoveel met die YouTuber dus nog even getwijfeld maar heb de paarse helix ook besteld
Ben benieuwd
Link naar een filmpje met alle wijzerplaten in verschillende omstandigheden!
Ik twijfelde over de paarse helix en de sunburst oranje, maar nu ook over de aventurine.
Ik vind de paarse sunburst ook wel lekker zo
Grappig horloge, doet solide aan.
Maar niet voor mij lig.