Ik heb me kunnen inhouden en wacht even op de eerste reviews maar in mijn collectie zit wel het eea dat aan vervanging toe is en dit lijkt wel aardig overeen te komen met wat ik zoek.
Ik heb me nog net kunnen inhouden In mijn enthousiasme had ik er al twee in het winkelwagentje gepleurd Qua waar voor je geld krijgen is dit wel echt een tophorloge, langs de andere kant mist het een beetje ‘wauw factor’, voor mij persoonlijk. Telkens ik ze zie kriebelt het weer maar ik ga toch echt proberen om m’n vrije slots voor specialere stukken te houden.
Ik kijk ook altijd graag naar zijn videos maar ben wel heel benieuwd hoe “onafhankelijk” je horloges gaat beoordelen als je zelf twee modellen hebt gelanceerd waarvan je van mening bent dat ze heel hoog scoren.
In alle eerlijkheid, dat heeft hij met zijn duiker niet gedaan naar mijn mening. Ik kan me niet herinneren dat hij over zijn eigen duiker is begonnen in reviews over andere. Laatst alleen een keer de lume van een Omega vergeleken met die van zijn duiker maar dat is het.