Erebus Ascent

Afgelopen vrijdag avond lanceerde Jody van Just one more watch zijn tweede model, de Erebus Ascent.
( had eigenlijk al een topic verwacht hier )

Wat is jullie eerste indruk ?
Volgens mij wel aardig bang for buck en een leuke all rounder.
Twaalf kleuren en twee bracelet opties.

24 likes

Microbrand. I care not.

Beats al die aliexpress plagianis… dat wel

5 likes

Goeie specs met een betrouwbaar uurwerk.
Prijs Ok.

1 like

Ik word hier niet warm van.

1 like

:+1: dit zou wel eens hoge toppen kunnen gaan scheren :smiley:

1 like

Stunning

1 like

Ik heb me kunnen inhouden en wacht even op de eerste reviews maar in mijn collectie zit wel het eea dat aan vervanging toe is en dit lijkt wel aardig overeen te komen met wat ik zoek.

Ik heb me nog net kunnen inhouden In mijn enthousiasme had ik er al twee in het winkelwagentje gepleurd :see_no_evil: Qua waar voor je geld krijgen is dit wel echt een tophorloge, langs de andere kant mist het een beetje ‘wauw factor’, voor mij persoonlijk. Telkens ik ze zie kriebelt het weer maar ik ga toch echt proberen om m’n vrije slots voor specialere stukken te houden.

1 like

Ik vind hem beter geslaagd dan die onrustige duiker van 'm. Vult een beetje het SARB033/035 gat op.

2 likes

Een “liever jij dan ik” ding.
Ik zal het nooit kopen/dragen. Voor de rest is Jody een prima gast.

2 likes

Ik heb de paarse swirly wijzerplaat besteld. September uitleveren. Ik zal wel review online gooien. Op J style staal.

11 likes

Ziet er niet onaardig uit

1 like

Heel persoonlijk natuurlijk, maar waarom dan?
Ben ik wel benieuwd naar.

Misschien niet helemaal waar je het verwacht maar er is al een stukje over geschreven.

2 likes

Ik kijk ook altijd graag naar zijn videos maar ben wel heel benieuwd hoe “onafhankelijk” je horloges gaat beoordelen als je zelf twee modellen hebt gelanceerd waarvan je van mening bent dat ze heel hoog scoren.

1 like

Ik kijk het kuiken nog even uit de dop.

1 like

Ik krijg een Grand Seiko vibe van deze release, Vorm van de kast, wijzers, 4hz movement. Lijkt me veel bang for buck.

3 likes

Mooi ontwerp, nette specs voor een nette prijs. Daar gaan ze er genoeg van verkopen.

1 like

Leuk gedaan, meer niet. Wel stoer om een nieuw merk te starten.
Ik hoop alleen dat hij niet te lang blijft leuren met die dingen op z’n reviewkanaal.

2 likes

In alle eerlijkheid, dat heeft hij met zijn duiker niet gedaan naar mijn mening. Ik kan me niet herinneren dat hij over zijn eigen duiker is begonnen in reviews over andere. Laatst alleen een keer de lume van een Omega vergeleken met die van zijn duiker maar dat is het.

2 likes