Erfenis

Mijn grootvader is altijd gek geweest op horloges, dus dat heb ik niet van een vreemde. Helaas is hij overleden maar liet hij mij een aantal horloges na die hij in de loop vaan de tijd bij elkaar had gescharreld. Geen super de luxe Rolexxen of zo maar voor mij wat onbekende klokjes. Mijn vraag aan jullie is

Kennen jullie iets van deze klokjes ? Foto’s volgen nog, even niet in staat deze te verzorgen. Gezochte info in eerste instantie om te kijken of het interssant is de klokjes te laten taxeren daar dat ook geld kost…

Raketa vestzakhorloge. Romeinse cijfers, datum goudkleurig
Fossil dames klokje. Vrij basic. Bandje leren lusjes verbonden met ijzeren ringen.
Henry castignac dames horloge
Elka watch cy amsterdam football Stopwatch
Elgin horloge type diamond,
Pierre balmain
Prana
Buren grand prix

Nogmaals foto,s volgen nog, maar zeggen deze merken jullie wat

– moved topic –

Hoi,

Zonder foto’s wordt het lastig, misschien dat je kunt googlen naar deze merken en types. De Buren grand prix heb ik volgens mij al wel eens gezien.
Kan een leuk horloge zijn, ligt aan de staat waarin het verkeerd natuurlijk.

cor

Hallo Guust Flater,

Misschien kan je over de Raketa hier iets vinden:

http://www.ussrtime.com/

Dit is een goede referentie site voor Russische (zak)horloges.

Voor de waarde moet je even op eBay kijken, ik verwacht er geen hoofdprijs voor;)

Hallo,

Buren is wel een aardig horloge,kan wel een leuk uurwerk hebben.
Elka is leuk omdat het volgens mij een Nederlands merk is uit A’dam die swiss made uurwerkjes gebruikte maar correct me if i’m wrong medeleden…

Raketa is russisch volgens mij , Elgin is Amerikaans
Fossil is niet veel en rest zegt mij niets.

Zoals je zegt, geen hoofdprijzen maar als je ze gekregen hebt toch leuk om te bewaren.

Zoals beloofd foto’s

Ik heb ze eens van dichtbij bekeken en inderdaad is het volhens mij niet zo veel

Maar als iemand weet of er een interessant klokje tussen zit is dat alleen maar leuk

foto;s dtaan op

http://www.mijnalbum.nl/Album-4LWTESWN-Foto's-in-Haarlem-Foto's-van-Voorwerpen-Sieraden.html

Ik ben benieuwd…

Helaas…
volgens mij zit er niets interessants of van waarde tussen…
grt
Peter

De Raketa is jaren '80 denk ik. Gaan op eBay voor enkele tientjes.

Die Elka is wel grappig, speciaal voor voetbal gemaakt.
Is het trouwens alleen een stopwatch, of geeft het ook de tijd aan?