Hallo,
Onderstaand Omega horloge uit erfenis ontvangen. Het is denk ik een Omega Constellation chrono?
Wie kan mij helpen met een waarde bepaling?
Hallo,
Onderstaand Omega horloge uit erfenis ontvangen. Het is denk ik een Omega Constellation chrono?
Wie kan mij helpen met een waarde bepaling?
de waarde zou ik niet kunnen zeggen………
maar je gaat deze toch niet wegdoen?
z’n mooi horloge
Op internet zie ik deze voor ong €1200 staan. Dus ik gok in die regionen.
Inderdaad niet het populairste model van Omega, sluit me aan bij de waardebepaling maar licht naar beneden toe.
Waarde onbetaalbaar want uit erfenis. Nooit weg doen zou mijn advies zijn…
Als eerste reactie, ga hem nooit dragen. Niet mijn smaak. Dacht hem wellicht om te ruilen voor een horloge wat wel mijn smaak is. In de kast laten liggen heeft ook geen zin. Twijfels.
Als je deze nooit gaat dragen/je smaak niet is; voorstellen in het blauwe theater en ruilen voor wat wel je smaak is.
Poging waard m.i.
Dat weet je niet, misschien heeft de TS er wel niks mee.
kijk even op chrono24 voor de prijzen.
Gewoon doen.
Had er al iemand gevraagd of het de quartz- of automaat variant betreft?
Is dit de quartz- of automaat variant?
Is de het mooie FP 1270 uurwerk. Dus kwarts chrono.
Referentie 15424000
Heb hem te koop gezet op ons forum, met als aantekening dat de chrono alleen werkt indien je de knop ingedrukt houdt. Zet wel netjes terug op 12.
Want dat zijn realistische prijzen??
Dat zul je voor jezelf moeten bepalen. Wanneer je een prijs wilt bepalen lijkt mij dat je google of chrono24 raadpleegd. Maar dat is blijkbaar niet realistisch.
Ik begrijp nu wel waar al die lowball biedingen vandaan komen in het blauwe gedeelte.
De soms erg hoge prijzen op Chrono24 vinden soms hun oorzaak in het feit dat je Chrono24 niet hoeft te betalen als je horloge na een bepaalde periode niet verkocht is. Dus kun je het via een ander kanaal ook verkopen en de advertentie laten staan… uiteraard met een veel te hoge prijs erbij.
Prachtig horloge met een zeldzaam afschuwelijke bezel.
Oh wacht, lees net dat het een quartz is … dat is een beetje jammer…
Juist! Hee wacht eens even
Ik koop bijna geen tweedehands en nieuw is Chrono24 toch echt een geode graadmeter voor koopjes…