Beste alle HF-ers,
Wij hebben in een erfenis een doosje vol horloges gevonden. Van een aantal kan ik op internet wel iets vinden maar ook van een aantal niet. Zou iemand mij op weg kunnen helpen?
Groet,
Niek
Beste alle HF-ers,
Wij hebben in een erfenis een doosje vol horloges gevonden. Van een aantal kan ik op internet wel iets vinden maar ook van een aantal niet. Zou iemand mij op weg kunnen helpen?
Groet,
Niek
De 2 Poljots zijn echt, Russische horloges met een 3133 caliber. Over de rest durf ik niets te zeggen.
Gecondoleerd.
Op die vage sleutelhanger na, kan ik ze allemaal op internet vinden (met Google Lens).
Daydate wijzertje van de Avenger is losgekomen trouwens.
Dus wat is je vraag?
De Breitling is nep, de rest niet echt van waarde.
Hartelijk voor de snelle reactie.
Ik zal Google Lens is downloaden, sorry ben er niet zo handig mee. Kleine wijzertje zit er inderdaad niet meer op. De foto van het Flying Tigers horloge heb ik opnieuw gemaakt.
Bij de Seiko missen er zelfs 2 toch? Niemand heeft het er over, dus ga bijna twijfelen. Over de echtheid kan ik niets zeggen. Behalve inderdaad de Poljots. Maar zijn niet de meest populaire modellen. Behalve dan voor de 3133 uurwerken misschien. Onderdelen is moeilijk aan te komen.
Gecondoleerd trouwens.
Breitling Transocean is volgens mij een dikke neppert.
zegt mij helaas niets
Beide Poljots komen uit de jaren 90. Waarde is niet meer dat het 3133 werkje wat erin zit.
Hartelijk allemaal voor de snelle reacties.